16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    iNina

Sim-lock vrije iPhone 4 kopen

Waar kan ik in Den Haag (in een winkel) een iPhone 4 kopen? Ik hoef er geen abonnement bij. Bij de meeste telecomwinkels wordt de iPhone 4 aangeboden met een abonnement. Ik wil graag een los toestel. Via de Apple Store kost dat toestel 499 euro, ik vraag me af of ik dat hier in Den Haag gewoon in de winkel kan kopen.

Ook Apple Premium resellers verkopen de telefoon niet los, maar met abonnement. Of is er hier in Den Haag wel een APR die de iPhone los (zonder abonnement) verkoopt? Weet iemand waar ik naar toe kan gaan?
    Misschien bij de Mediamarkt? Ik hoop dat iemand uit ervaring weet waar ik in Den Haag terecht kan om een simlock vrije iPhone 4 te kopen.
    Ik koop hem het liefst in de winkel en niet online.:lol:

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Bijdrager
    iHam

De iPhone 4 word nog steeds los verkocht, alleen in de 8 gb variant. Als je er niet uitkomt zijn er op marktplaats e.d. nog mensen die graag hun iPhone 4 inleveren voor een schappelijk prijsje.

Bijdrager
    iNina

Bedankt voor de tip, ik koop hem het liefst nieuw in de winkel. Kan dat ergens in Den Haag?

Bijdrager
    iHam

Geen idee. Ik kom uit Nieuwegein. Tikkie te ver weg.

Bijdrager
    Arthur345

Je kan ook gewoon bestellen..

Bijdrager
    iHam

Waar dan? Zou handig zijn dat te vermelden nietwaar?

Bijdrager
    Horloge
    Bijdrager
    iNina

Bedankt voor jullie goede ideen! Phoneshop, daar had ik al gekeken. Die hadden problemen met de levering. Iemand nog een idee? Klopt het dat een gemiddelde APR geen losse iPhone verkoopt (maar altijd met abonnement?)

Bijdrager
    JesseV

Waarom niet gewoon bij Apple zelf?

Bijdrager
    Nielskorte

Waarom een 4 en geen 4s scheelt max 100€ valt opzich best mee en je hebt dan wel de 16gb variant…

Bijdrager
    Hagert

Een beetje duur, maar die zit in Den Haag ook als ik me niet vergis:
    linkje

Bijdrager
    iHam

De mediamarkt is niet zo’n goede winkel om een al uit de markt gehaald product te kopen. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat daar van de truck gevallen producten belanden. Dus pas op!

Bijdrager
    Hansi2124

Bron graag. Met zo’n beschuldiging moet je iets doen, bijv. naar de Consumentenbond stappen.
    Maar totdat jij niet komt met waar en van wie je dat verhaal hebt gehoord, geloof ik er geen bal van.
    Stemmingmakerij….

Bijdrager
    MacMini_Ragazza

Belsimpel.nl, die zitten wel aardig in hun voorraad volgens mij. Anders hebben ze hem bij bol.com ook, maar dat is alleen de 16gb versie (zwart). Die had ik binnen een dag in huis.:)

Bijdrager
    Hagert

Niet zo vreemd met die prijzen bij belsimpel.nl
    Bol.com is trouwens uitverkocht…

Bijdrager
    MacMini_Ragazza

Bij belsimpel is de 8 gb versie inderdaad duur, maar de 16gb versie is 570 euro dus dat valt alles mee hoor!:)

Bol.com al uitverkocht? Oei, dan had ik 1 van de laatste daar dus!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.