-
Q:InactiefAnoniem9 november 2014 om 17:23
SIM-kaart nummer en overstappen
Ik een nieuwe iPhone gekregen met een abonnement van Vodafone. SIM-kaart zit erbij. Wordt echter pas actief op 5/12
M’n oude abonnement is van Telfort. Voor het overstappen moest ik het SIM-kaart nummer van m’n oude iPhone doorgeven. Dat is dus een microSIM.
Nu bedacht ik me dat ik ook nog een nanoSIM van Telfort had en ik vroeg me af of ik die kan gebruiken in m’n nieuwe iPhone totdat m’n Vodafone SIM actief wordt. Ik heb immers het SIM-kaart nummer van m’n microSIM doorgegeven bij de overstap.
Vraag: Gaat het overstappen een probleem vormen als ik nu opeens met de nanoSIM van Telfort ga bellen?
InactiefAnoniem9 november 2014 om 17:50@sunkeeper Het is een SIM-only abonnement welke 2/12 afloopt. (ik heb ‘m destijds aangevraagd omdat er een andere iPhone aan zat te kopen. Kopie van m’n microSIM dus) De iPhone is SIMlockvrij . Blijven die SIM-kaarten gewoon geldig? Hij ligt nl. al een half jaar ongebruikt in de kast
InactiefAnoniem9 november 2014 om 18:03Net de nanoSIM van Telfort in de nieuwe iPhone gezet. Helaas: geen service (De oude SIM had ik wel eerst verwijderd uit de oude iPhone) Verlopen die kaartjes misschien naar verloop van tijd?
InactiefAnoniem9 november 2014 om 18:23Ik weet het probleem al: Ik moet de nano-SIM eerste even activeren bij Telfort. Helaas is de activeringlink bij Telfort stuk :S Wachten tot morgen dus.
InactiefAnoniem9 november 2014 om 18:24Ik begrijp wat je bedoelt Usain en dat is een goed idee, maar zal je net zien dat ik mijn enig werkende telefoonnummer net even verkeerd knip
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.