9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

silverlight, of alternatief voor PPC(Tiger)

Ik heb het hele net afgestruind maar niets gevonden. Voor een vriend met een “oude” PPC (Tiger) zoek ik een Microsoft Silverlight-versie om te downloaden. Ik dacht versie 1-0rc of zelfs 2. Is die nog ergens te downloaden, of is er een alternatief (hij heeft al Flp4Mac)?
    Alvast mijn dank!

Bijdrager
    Hansi2124

Mocht je die al vinden, dan denk ik dat je daar niets meer mee kunt, omdat de sites die Silverlight gebruiken, meestal de laatste versie hiervoor verlangen….

Bijdrager
    sedikit

OK en bedankt! Dan weet ik genoeg en mag wat mij betreft de topic nu (al) dicht.

Bijdrager
    Hansi2124

Nah, we laten het gewoon open hoor. Als we dat bij alle topics zouden doen, zitten we zonder slotjes.;-)

Bijdrager
    Pieterr

Te downloaden is ie hier. Dat moet je wel op die PPC zelf doen.

Bijdrager
    sedikit

@Pieterr!
    Je wordt zeer bedankt. Ik was daar uiteraard ook al geweest, maar Microsoft, traceert zoals je al zegt, kennelijk op welk OS je daar komt. Bij mij (Leopard) bood Microsoft n.l. de versie 4 aan.Ik heb de link doorgegeven.

Bijdrager
    Hansi2124

Maar kan je daar tegenwoordig nog wat mee dan? Ik kom alleen maar sites tegen die alleen de laatste versie ondersteunen…

Bijdrager
    sedikit

@Hansi2124,
    Ik heb een gruwelijke hekel aan de uitdrukking “dat is dan zijn probleem”(van die vriend). Maar ik bezig hem dit keer uit het diepst van mijn hart (Ik ben een paar uren bezig geweest met zoeken).

Bijdrager
    Hansi2124

Kan ik begrijpen. Een + voor je uithoudings- en doorzettingsvermogen dan;-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.