3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    His_Dudeness

Silverlight geeft constant "plug-in failure"

Mede OMT’ers, ik heb een issue waar ik niet uit kom (en ik ben niet bepaald een OS X beginner):

Recentelijk was er een update van MS Silverlight en die heb ik gedaan, ik gebruik Silverlight eigenlijk zo goed als nooit, maar nu wilde ik het gebruiken en moest ik het dus updaten.
    Toen ik de update had gedaan kreeg ik in Safari simpelweg een zwart scherm, met “Plug-in Failure”, dus ik gezocht op de site van Microsoft naar hoe Silverlight te verwijderen en te herinstalleren en dat gedaan, ter verduidelijking op deze manier:

(van de support pages van de Microsoft site)
    —————————————————————
    Removing Silverlight plugins on Macintosh

Access your hard drive
    Double-click the hard drive icon on your desktop
    Find the plugin
    Navigate to your Internet Plug-Ins directory: /Library/Internet Plug-Ins/
    Remove the plugin
    Drag any of the following into your trash bin:
    Silverlight.plugin
    WPFe.plugin
    —————————————————————

Daarna Silverlight opnieuw geĂ¯nstalleerd en nog steeds krijg ik dezelfde melding: “Plug-in Failure”…

Ik zorg ervoor dat ik tijdens het verwijderen en installeren geen onnodige programma’s open heb staan, reboot ook even na de installatie (ondanks dat dat geen vereiste is) en NOG werkt het niet…. Iemand een idee?

Moderator
    Night

Staan er in de logs (Activity monitor) nog hierop betrekking hebbende meldingen, en zo ja welke?

Bijdrager
    cmug

Is de rest van je OS helemaal up to date ? Staan Plugins in je webbrowser uit ? (hier geeft Silverlight update geen problemen n.l. OSX10.9.2)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.