2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    frank vh

Silvercrest SBF75 Lidl-weegschaal Healthforyou software

Ik heb een paar weken geleden bij Lidl de Bluetooth personenweegschaal Silvercrest SBF75 gekocht. Voor 25€ een koopje voor wat hij kan! Maar de software is niet helemaal ideaal….

Lichaamsvet, %-water, &-spieren, BMI, etc kunnen doorgegeven worden aan de Gezondheid-app van Apple! Ik heb het ingesteld dat dat gebeurt, maar hij update dat niet?! Als ik de switch “Apple Gezondheid” uit- en dan weer aan-zet, gaat hij het doorgeven aan de app, maar anders blijven de gegevens in de eigen healthforyou-app achter…. Ligt dit aan de Healthforyou-software, of moet ik nog iets doen bij de Gezondheid-app om automatisch alles binnen te halen? Het valt mij bv ook op dat hartslag metingen uit Runkeeper ook NIET doorkomen naar Gezondheid-app.

Bijdrager
    Shmoo

Dat kan overal aan liggen. Al zou je meestal als eerst geneigd zijn om te roepen, k*t prijs, k*t weegschaal, k*t software het is allemaal zo duidelijk.

Echter dat hele iOS 11 is ook zo’n rotzooitje geworden waar je niet goed van wordt. Zeker op gebeid Gezondheid en Activiteit i.c.m de Apple Watch.

Na een oude Workout.

En precies hetzelfde schermpje sinds de laatste iOS update (wat zogenaamd die Intel fix zou moeten zijn)

Developers bij Apple hebben mij al een hele tijd niet meer kunnen overtuigen van hun kwaliteit. Dit soort problemen crashen je iPhone niet, maar het is wel extreem irritant wanneer je iets wilt vergelijken of in de gaten houden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.