10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    flyinghigh

Siliconen toetsenbord cover Macbook

Heeft iemand enig idee waar de Macbook de lucht aanzuigt voor de koeling?

Ik vraag dit omdat ik van plan ben een siliconen cover te kopen die je a.h.w. over het toetsenbord heen kunt leggen. Maar misschien dat lucht ook door de kleine kiertjes tussen het toetsenbord wordt aangevoerd.

Ik wil namelijk door het gebruik van deze cover geen problemen krijgen met de koeling van mijn macbook. Heeft iemand hier een antwoord op of heeft er zelf ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Bijdrager
    Powerfull

Als ik typ op mijn macbook word ik altijd helemaal aangezogen niet normaal,

Wist je dat ik ook altijd stofzuig met mijn macbook?

Ik heb geen idee of ie daar lucht aan zuigt maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk omdat er veel troep op het toetsbord terecht komt (tenminste bij mij) en daardoor zou hij dat allemaal aanzuigen? nah

Bijdrager
    carpebios
    ”Powerfull”

Ik heb geen idee of ie daar lucht aan zuigt maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk omdat er veel troep op het toetsbord terecht komt (tenminste bij mij) en daardoor zou hij dat allemaal aanzuigen? nah

Whahaha, je hebt m’n dag weer goed gemaakt.

Bijdrager
    flyinghigh
    ”Powerfull”

Reacties zijn natuurlijk welkom, maar met jouw sarcastische opmerkingen kan ik natuurlijk niet veel. Ik stel een normale vraag en verwacht graag serieuze reacties. Het is een beetje zielig als je wilt “scoren” door mijn vraag in het belachelijke te trekken. Dat zegt meer over jou, dan over mij! Als je het antwoord niet weet, reageer dan niet. Ik vraag namelijk niet om je mening over mijn vraag.

Bijdrager
    denboris

de macbook zuigt lucht via het roostertje dat je ziet op de plaats waar je scherm aan je macbook vasthangt.

Bijdrager
    surrelmar

ik zou het gewoon proberen, op het moment dat je siliconen cover versmelt met je toetsenbord weet je genoeg he:)

nee serieus, je moet het gewoon proberen. volgens mij komt er niets geen lucht via het toetsenbord naar binnen, alleen via de achterkant.

Bijdrager
    denboris

*je kan volgens mij ook werken met je macbook dicht (via een extern beeldscherm dan wel), dus ik denk niet dat de macbook het toestenbord gebruikt als koelvlak.

Bij de iBooks was dit wel het geval

Bijdrager
    Gates

Voordat je dat ding aanschaft, moet je deze topic even doorlezen:
    HELP: Macbook krijgt donkere vlekken tussen het toetsenbord!

Bijdrager
    bartvd

en zon ding maakt je scherm vies, komt tegen je scherm aan. dus t is of een vies toetsenbord of een vies scherm….

Bijdrager
    flyinghigh

Bedankt voor jullie reacties. Ik weet genoeg en laat zo’n iSkin maar even voor wat het is!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.