8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    JFigaro34

Signaaltje in iBook….

Als mijn iBook af en toe druk bezig is, bv. met meerdere programmas tegelijk. Dan hoor je even kort een soort van beepsignaaltje van binnen de iBook uit komen…
    Hebben jullie dit ook, en wat is dit signaaltje precies…

Bijdrager
    MacAdder

Ik heb het nog nooit gehoord.

iBook: 12″ G4, huidige versie.

Bijdrager
    Sbojevets

Ik heb wel een piepje als ik mijn iMac G5 uitzet. Ik weet niet wat het is maar maakt ook niet uit, het zal er wel bij horen. Piepjes als ik meerder programma’s draai op PB of IMG5………nee eigenlijk nooit gehoord, maar als het bij jou niet mechanische piepjes zijn maar elektronische dan zou ik me niet al te druk maken en rustig even bellen met de winkel waar hij vandaan komt.

Bijdrager
    JFigaro34
    ”dreamlab”

Ik heb wel een piepje als ik mijn iMac G5 uitzet. Ik weet niet wat het is maar maakt ook niet uit, het zal er wel bij horen. Piepjes als ik meerder programma’s draai op PB of IMG5………nee eigenlijk nooit gehoord, maar als het bij jou niet mechanische piepjes zijn maar elektronische dan zou ik me niet al te druk maken en rustig even bellen met de winkel waar hij vandaan komt.

nee dat is het niet, ik heb zelf een G3 iBook….
    het signaaltje komt niet altijd voor…. en het is maar iets van een halve seconde…

Bijdrager
    imark

jep dat doet die van mij ook (ibook G3), volgens mij dumpt hij dan wat uit zijn ram naar zijn harde schijf hij doet dit vooral als hij het druk heeft. kan vast geen kwaad hij heeft het altijd al gedaan maar je moet er wel op letten om het te horen. de ibook van mijn zus doet dit niet maar das een G4.

Bijdrager
    JFigaro34
    ”imark”

jep dat doet die van mij ook (ibook G3), volgens mij dumpt hij dan wat uit zijn ram naar zijn harde schijf hij doet dit vooral als hij het druk heeft. kan vast geen kwaad hij heeft het altijd al gedaan maar je moet er wel op letten om het te horen. de ibook van mijn zus doet dit niet maar das een G4.

thanx iMark, dat stelt me gerust om te horen dat ik niet de enige ben..:wink:

Bijdrager
    html-junky

Ik heb ook een iBook G3 en die maakt heel afentoe ook een piepje dat niet uit de boxjes komen, maar uit apparaat zelf. Het klinkt alsof het een waarschuwing is van ey dit gaat niet goed.
    Maar omdat ik er verder geen last van heb zal het wel goed zijn

Bijdrager
    Henry

Dat geluid komt van Clarus :P ‘the dogcow’

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.