9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    tav

sierra downloaden

Is het best om te wachten tot er minste een update is geweest van Sierra in verband met bugs en dingen die nog niet goed werken of werkt Sierra al perfect .

Bijdrager
    IGBA

Er is al een update geweest.8-)

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou nog even twee dagen wachten. Dan is het iets kouder buiten en loopt de download ook sneller binnen.

Bijdrager
    tav

@shmoo ; altijd dezelfde personen die antwoorden geven die niets bijdragen…..

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@tav,

Wil je ook even je vraag meenemen in je reactie op Shmoo, zinloze vraag waar niemand iets aan heeft op dit forum…

Bijdrager
    tav

@joopjoopjoop, nog ene…..

Bijdrager
    koen

Een geintje, meneer Sonneberg, een geintje. :)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    IGBA op 11 november 2016

Er is al een update geweest.8-)

Inderdaad, daar heb ik ook op gewacht met installeren (nou ja, dat en omdat ik geen zin had m’n computer opnieuw op te moeten starten), maar de dag na de installatie kwam de computer met de melding dat er een update voor macOS was, naar 10.12.1 … Ik dacht dat ik die gelijk geïnstalleerd had, maar blijkbaar niet.

Hoe dan ook: 10.12.1 is uit, dus waarschijnlijk zijn de ergste problemen opgelost.

Bijdrager
    Niels

Of je wacht op 10.12.2, duurt hooguit een paar weken. Of op 10.12.3 of je update helemaal nooit, helemaal aan jou. Wat ik probeer te zeggen is dat iedere update een kleine kans met zich meebrengt om iets te verzieken. Zorg gewoon voor een goede back-up, dan kun je altijd nog een clean install doen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.