4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    martijn888

sideloaden apps apple TV

Sinds een paar maanden kun je met de gratis xcode developer account niet meer sideloaden. Dat is, na 7 dagen moet je opnieuw je apple tv aan je mac hangen om hem weer aan de praat te krijgen.
    de NPO en uitzendinggemist apps op github werken prima: wat let de ontwikkelaars om deze apps gewoon de registreren bij apple? dan kan iedereen ze gebruiken… Snapt iemand dat?

Met een normaal functionerende uitzending gemist zou ik mijn TV abonnement kunnen opzeggen namelijk: NPO 1,2,3, Netflix, Youtube op de apple TV is voor mij genoeg namelijk.

Bijdrager
    McPim

Unfortunately the app cannot be distributed in the Appstore as the NPO does not allow third parties in doing so (bron)

De ontwikkelaars die jij bedoelt hebben niet de rechten om NPO materiaal te ‘hergebruiken’. Dit gaat dus alleen werken als NPO / Uitzending gemist zelf zo’n app ontwikkelt of er z’n goedkeuring aan geeft.

Bijdrager
    Dennis

Klopt de apps zijn niet van de NPO zelf, ontwikkelaars zijn wel bezig om de beperkingen van een gratis dev account te omzeilen.
    Anders moet je een betaalde nemen is 99 euro p.jaar neem aan dat dat alsnog minder is dan je TV abonnement.

Bijdrager
    Dennis

Klopt de apps zijn niet van de NPO zelf, ontwikkelaars zijn wel bezig om de beperkingen van een gratis dev account te omzeilen.
    Anders moet je een betaalde nemen is 99 euro p.jaar neem aan dat dat alsnog minder is dan je TV abonnement.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.