4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    TRET

Sibelius 4

Ik heb van de week een upgrade voor Sibelius (muziek notatie) aangeschaft. Van Sibelius 3 naar 4. Helaas krijg ik het niet voor elkaar dit te registreren / te upgraden. Op de een of andere manier is er al een serienummer ingevuld, wat niet het goede serienummer is. Dit nummer is op geen enkele manier te corrigeren! Waarschijnlijk is er ergens op mijn harde schijf een bestandje waar dit foute serienummer is opgeslagen en wat automatisch is ingevoerd als het serie nummer voor sibelius 4. Ik heb een tijd terug (waarschijnlijk) zitten rotzooien met een demoversie en een serienummer van serialreader. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Sibelius 3 werkt overigens gewoon met het juiste serienummer.

Bijdrager
    TonE

Meestal staan serie nummers in het preferences bestand opgeslagen.
    Soms in een onzichtbaar file in je voorkeuren map.
    Gooi eerst ’s de zichtbare voorkeuren weg, helpt dat niet, probeer eventuele onzichtbare
    files te lokaliseren. (EasyFind is hier een handig progje voor)

Bijdrager
    mcician

Die registratie moet je online doen, anders doet ie het niet.
    Wij hebben op school 2 pakketten en ik heb eens per ongeluk een verkeerd nummer ingevuld en hij wou het ook niet meer doen.
    Het beste wat je kan doen is naar die helpdesk nummer bellen en dan helpen ze je zo met die registratie. Ze hebben wel eventjes moeilijk gedaan met dat verkeerd nummer.
    Dus blijkbaar weten ze daar alles wat je doet met je Sibelius.
    Maar na dat telefoontje was alles in orde. Het enige probleem is dat het een nummer is in UK. Maar na 5 minuten is alles weer in orde.

succes ermee !

Bijdrager
    joostovermars

Ik heb goede ervaringen met “Daniel at Sibelius”, een v.d. medewerkers die je kunt bereiken via de website en hun online help center/chat page:

dspreadbury@sibelius.com

Hij heeft mij diverse keren per omgaande gehopen met registratieproblemen. Ook de Benelux importeur in Belgie is goed en snel met dit soort vragen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.