5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Pietermann

Shuttlt Expander

Hallo,

Ik heb 8 .rar bestanden met daarin elk een stuk van een film.
    Eerst zaten ze allemaal in 1 map. Toen ik dan begon met met het uitpakken (door het eerste .rar bestand aan te klikken) vroeg Shuttlt Expander naar een paswoord (wat ik heb), maar niet naar de lokatie waar ik de bestanden wou uitpakken… Na het uitpakken van het eerste deel kwam er een Error op men scherm.

Daarna heb ik eens alle .rar bestanden in een aparte map geplaatst (ik heb dus 8 mappen). Toen heb ik weer het eerste .rar bestand aangeklikt en vroegen ze weer naar naar het paswoord en niet naar de lokatie. Na het uitpakken van het eerste deel (naar ergens?!?) vroegen ze deze keer wel naar deel 2, daarna naar het 3de, 4de, 5de, 6de, 7de en 8ste deel. Na het 8ste deel te hebben uitgepakt kwam weer de error.

Weet iemand aan wat dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen? Bij een vriend (met windows-pc) werkt het wel. Men Mac stelt mij toch niet teleur :(?

Alvast bedankt

Moderator
    unSOUND

Het kan zijn dat de .rar bestanden niet goed door Expander worden verwerkt. In zulke gevallen kun je het ook proberen met unRarX en MacPar deLuxe.

Succes !

Bijdrager
    Maced.2

Pietermann:::::::::Men Mac stelt mij toch niet teleur ?

Nee hoor alles werkt op een mac net als bij je Windhoos vrienden:mrgreen:

Bijdrager
    Pietermann

Unrarx werkt maar kan ook mijn bestanden niet uitpakken:(
    Toen ik het eerste deel had gedownload heb ik het wel eens willen uitpakken ( :innocent: ) zondat dat ik nog de andere delen had… kan dat mss het probleem zijn?

Bijdrager
    smandersloot

Rar expander al geprobeerd? http://rarexpander.sourceforge.net/

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.