10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    eleganz

Shuffle thing

Ik heb een probleem met mijn shuffle, geen id of ik mijn topic hier moet ztten,maar had geen id waar anders. Anyhow, mijn computer vind mijn shuffle niet meer, in welk ding ik hem ook steek>
    Ligt het aan mn computer of heb ik gewoon bad luck ?
    Enige ideeen ?

Bijdrager
    www.project-euh.com

Probeer het eens met de ipod updater (resetten). Als die hem ook niet vindt is er echt iets aan de hand. Ik had het laatst ook, binnen de garantie van een jaar. Apple gebeld en de volgende dag een nieuwe in huis. Dus als je nog garantie hebt: gewoon even bellen.

Bijdrager
    rulus

Meer info aub: welk OS, foutmelding?, andere computer geprobeerd?, al hersteld met de updater?,…

En moet in iPod en iTunes forum :wink:

Bijdrager
    Rini

heb hier hetzelfde gehad, deed niks meer.
    Geen lampje aan helemaal niks (toen de batterij uit eindelijk leeg was)

Ik heb het ding uit mekaar gehaald, bleek zo’n plat kabeltje los te hangen. Vast gezet, problem solved.
    Zal even de website opzoeken hoe het ding open te maken. In ieder geval moet je met een scherp dun mesje onder de ipod de lijmlaag los peuteren. Had zelfs zoiets, ding doet het niet meer, buiten garantie dus dan maar prutsen.

klik

Bijdrager
    Nickel

Pas wel op als je je iPod zelf open wil gaan maken, anders kunnen er hele vervelende dingen gebeuren! Succes ermee!

Bijdrager
    eleganz

Thx all, maar volgens mij ligt het aan mijn computer aangezien hij volgens mij hem nog vind op mijn werk ( windoze ).
    Kan het een software issue zijn ?
    Mac os x.3
    Misschien omdat ik de macupdate nog niet heb gedaan ?

Bijdrager
    eleganz

Geen foutmelding en updater vind em ook niet

Bijdrager
    AardApple

Als je je ipod openmaakt vervald de garantie. Ik zou liever terug gaan naar apple. Maar als de garantie al over is is het natuurlijk geen probleem :)

Bijdrager
    eleganz

Hm, dan ga ik daar eens gaan checken, kehb hem nogal hard nodig

Bijdrager
    AardApple

Hm, dan ga ik daar eens gaan checken, kehb hem nogal hard nodig

En dan krijg je ook nog eens een nieuwe terug gestuurd. Lijkt mij genoeg reden om te wachten :P

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.