7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sven De Mey

“Shortcuts is currently unavailable on HomePod” na upgrade iOS 13

Na de installatie van iOS 13 op mijn iPhone werken de shortcuts opdrachten niet meer op mijn HomePod. Heeft er iemand suggesties?

Moderator
    Night

Wachten tot er ook een HomePodOS update is.

Maar misschien ben je een stapje vergeten:

iOS 13 includes an updated HomePod setup process requiring you to scan an LED pattern

Bijdrager
    iHuet

Hoi,

Zelfde probleem hier maar dan op de Apple Watch (IOS 13 en WatchOS6). Op de iPhone werkten de opdrachten ook al niet, die zijn allemaal weer opnieuw aangemaakt en werken weer perfect. Alleen dus niet op de Apple Watch. Wellicht toch wachten op IOS13.1…

Moderator
    Night

Misschien heeft Apple toch stiekem wat onderhuidse wijzigingen aangebracht, waardoor de oude opdrachten incompatible worden.

Bijdrager
    iHuet

Dat van de opdrachten is niet zo erg, kost even wat tijd maar daarna werkt het weer perfect. Wat gewoon vervelend is, is dat de shortcuts unavailable zijn op de Apple Watch (en HomePod). Nog weinig meldingen gezien op internet, wel van de betatesters, die hadden de zelfde problemen, ook met beta 13.1:(

Bijdrager
    Sven De Mey

Ik heb wel gemerkt dat er een optie bijgekomen is bij « opdrachten »:
    « Sta niet vertrouwde opdrachten toe », maar die heeft geen effect op de weerspannige HomePod 😖

Bijdrager
    Sven De Mey

Opgelost met iOS 13.1.2 😁

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.