8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Drahthaar

shortcut keys firefox

Hallo!
    Heb net in t forum gezocht, maar blijf met een paar vragen zitten…
    Gebruik firefox en wil met een shortcut naar mn homepage.
    Zou option + home moeten zijn, maar ik kan de option key niet vinden…
    Ook wil ik kunnen switchen tussen tabs maar zonder ze allemaal te hoeven tellen (dus met gebruik van de apple key en cijfers 1 tm9).
    Iemand?
    D

Bijdrager
    jf

appeltje = option. Althans: appeltje+home = hompeage

Bijdrager
    sypie

Probeer de alt toets een in combinatie met de toets rechts van de help toets. Dat is de toets met het pijltje naar links boven. (snap je het nog?) Dat is de sneltoets naar de startpagina.

Wisselen van tabbladen kan door appeltje +alt+ pijltje naar links of rechts.

Bijdrager
    1984

Firefox keyboard shortcuts for Mac OS X http://www.mozilla.org/support/firefox/keyboard

Bijdrager
    Drahthaar

Hoi allemaal,
    en bedankt!
    Dat van die tabbladen snap ik nog net, en is idd erg handig.
    Maar het openen van mn homepage met de sneltoetsen lukt me nog steeds niet….:cry:
    pijltje naar links boven???
    appeltje + hometoets (is pijltje naar rechts..?) werkt niet…
    Wil iemand een laatste poging wagen en het me nog een keer proberen uit te leggen?

Bijdrager
    sypie

Op het witte toetsenbord:

Alt + het pijltje rechts van de HELP knop, het knopje onder de F15 knop. Daar staat een pijltje die wijst naar links + omhoog.

Bijdrager
    jazzvb

Ik wil hier nog even op inhaken: ik heb een MacBook en daar zit helemaal geen home-knop op (heel vervelend in het algemeen gebruik). Op het internet kan ik geen andere toetscombinatie vinden voor Firefox om naar de startpaginan te gaan. Weet iemand of er een ‘bruikbare’ sneltoets is?

Bijdrager
    jazzvb

Heb het: fn+alt+pijltje naar links

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.