4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    xldraak

shift, fn, Alt en apple toetsen maken geluid en komen in beeld bij intoetsen

Heel erg hinderlijk vooral als je een screenshot maakt (zie toegevoegde screenshot). Geen idee hoe ik eraan ben gekomen en weet al helemaal niet hoe ik eraf moet komen. Hoop dat iemand weet hoe je dit uit kan schakelen. Het gaat dus alleen om de shift, fn, Alt en apple toets. Ze maken een sort ‘sweep’ geluid als je ze indrukt en komen linksonderin half doorzichtig in beeld te staan en verdwijnen dan. En als je 2 keer achter elkaar deze toetsen in drukt dan blijven ze actief en ook in beeld staan totdat je er weer een keer op drukt.

Moderator
    unSOUND

Systeemvoorkeuren > Universele toegang > Toetsenbord

Grendeltoetsen uit zetten.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Welkom op dit Apple forum.
    Je hebt je topic geplaatst in het subforum One More Thing, maar dat dient alleen gebruikt te worden voor topics welke gaan over deze site, de app of podcast van OMT. Ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst.[/mod]

Bijdrager
    xldraak

Thanks!!! dat was m inderdaad. Had ik veel eerder moeten doen. Loop hier al een jaar mee en al aan heel veel mensen gevraagd.. en nu binnen een minuut het juiste antwoord, Dank je wel!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.