3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Yggdrasil

[Opgelost] Shazam (encore): Verbindingsprobleem

Hoi iedereen,

Sinds gisteren kan ‘Shazam’ geen liedjes meer taggen. Volgende boodschappen verschijnen:

1. Het rode verbodsteken in de rechterbovenhoek wanneer ik wil taggen.

2. Als ik de instellingen wil bekijken verschijnt het groene balkje.

3. Vervolgens iets over abonnementen.

Gisterenavond stond er nog: U kan onbeperkt taggen (encore=premium)

Iemand die raad kan brengen?

Alvast bedankt!bold text

Bijdrager
    csteelooper

Hier werkt Shazam (ook Encore) goed (getest op 2-3-20011 @ 7.35uur):

Hoofdscherm
    [IMG]/uploads/community/59766caa6234dc4a406619748e2ac255cbcdb8e7_0.jpg[/IMG]
    App Status = Encore

Kun je zelf wel internetten? Wilde je verbinden via Wi-Fi of 3G? heb je het later nog eens getest (Je post is 6uur oud; het kan een storing bij Shazam geweest zijn)? Als je iPhone ge-jailbreakt is kan dat soms problemen geven. Meestal helpt dan een herstart van Shazam (dus uit de app met Home en daarna nog dubbel Home drukken om de app uit de app switcher te halen; daarna nieuw starten).

EDIT: Heb nog even voor je gezocht op Twitter (@Shazam) of er meer mensen met je probleem waren, maar dat lijkt op dit moment niet zo te zijn…

Bijdrager
    Yggdrasil

Met mijn wifi-verbinding was niets fout, ik kon gewoon internetten en andere internet-afhankelijke apps kenden ook geen problemen.

Update (9h10):
    Maar het probleem is inmiddels opgelost. Het was zoals jij aangeeft waarschijnlijk een storing van Shazam. Vanmorgen in de auto even de radio opgezet en jawel, Shazam herkende het liedje en mijn app status gaf ook aan dat ik encore bezit.

Bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.