10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    paas-haas

Shakefunctie iPod nano en hardlopen

Ik heb zojuist de Keynote van Steve gezien en er kwam meteen een vraag in me op over de shake functie van de nieuwe Nano.

Als je aan het hardlopen bent met de nieuwe Nano gaat dan niet telkens de shuffle functie (shake) aan? elke stap een nieuw nummer…

Graag jullie reacties

Bijdrager
    error

Je moet vast harder schudden dan je tijdens het hardlopen doet… en de optie is vast uit te zetten in de instellingen.

Bijdrager
    Yaris

To disable shaking:
    Choose Settings > Playback > Shake and select Off.
    To turn shaking on again, choose Settings > Playback > Shake, and then select On.
    Shaking is also disabled when the Hold switch is in the HOLD position, or if the display is off. If iPod nano is off, you can’t turn it on by shaking it.

Geblokkeerd
    Anoniem

Als hij op hold staat werkt het niet. De vraag is al 200 keer gesteld btw…

Bijdrager
    mblokhuis

Chris Breen van Macworld wist trouwens te vertellen dat je echt hard moest schudden voordat hij naar het volgende nummer gaat.

Dus hardlopen kan gewoon, dit heeft Apple zelf getest. Maar trampoline springen kan misschien niet;)

Bijdrager
    Yaris

Je moet dus met andere woorden al bijna je arm van je lijf schudden om het werkend te krijgen. :)

Vraag me af of dat geen kwaad kan. Schudden is volgens mij voor geen enkel elektronisch apparaat goed.

Bijdrager
    Vai Martino Vai

ik heb het zelf getest. Werkt prima, nummers gaan niet shuffelen tijdens het hardlopen.

Bijdrager
    Edwin
    ”Vai

ik heb het zelf getest. Werkt prima, nummers gaan niet shuffelen tijdens het hardlopen.

Je hebt hem al (zien liggen)?

BTW, je avatar is coming back next year !

Inactief
    Anoniem
    ”paas-haas”

Ik heb zojuist de Keynote van Steve gezien en er kwam meteen een vraag in me op over de shake functie van de nieuwe Nano.

Als je aan het hardlopen bent met de nieuwe Nano gaat dan niet telkens de shuffle functie (shake) aan? elke stap een nieuw nummer…

Graag jullie reacties

Je moet natuurlijk wel de OMT-podcast luisteren:) Daar werd het uitlegt

Bijdrager
    mblokhuis

Of naar MacBreak Weekly luisteren, in de laatste aflevering vertelde Chris van Macworld zijn ervaringen. Vindt Leo Laporte nog steeds een van de beste Podcasters.

Who agrees with me?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.