13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Bart01

Shake to Shuffle

Beste leden,

Nog even een 2e topic, aangezien ik nóg een vraag had. Ik vind het echt geweldig dat Shake to Shuffle maar ik snap het nut niet echt. Het werkt alleen als je in je iPod venster zit.

Het leek mij handig als ik op de fiets zit, hem uit mijn zak haal en even schud. Of als je in een app zit (flight-control?) en dan even schud en hoppa.

Nee, alleen als je in het iPod venstertje zit, maar dan kun je net zo goed op het icoontje drukken?

Gooi je mening in het topic;)

Bijdrager
    boriskiss

Het is nogal logisch dat het alleen is bij het iPod venstertje. Bij verschillende games moet je ook “schudden” en het lijkt me dan enorm irritant als er dan steeds een nieuw liedje komt. Waar zou jij dan nog willen Shaken?

Wat bedoel je overigens met “op het icoontje drukken”? Shuffle is een willekeurig nummer, fijn als je een grote bibliotheek hebt.

Bijdrager
    Bart01

Oke daar heb je een punt.

Ik bedoel als je in je iPod venster zit, en je zet drukt op het shuffle icoontje (bij mij staat hij meestal al aan) dan druk je slechts op het pijltje en je hebt hetzelfde effect. Duurt ongeveer even lang (als je hem al op shuffle had staan).

Bijdrager
    Josh_b

Je kan ook 2x op de home button drukken zodat je de muziek controls krijgt, als je dan schudt gaat hij ook op shuffle. Werkt als je iphone vergrendeld is, maar ook binnen apps (als je dat blauwe schermpje zeg maar voor je hebt)

Bijdrager
    boriskiss

Dat klopt ja. Je bereikt hetzelfde effect, maar dan met een andere handeling (van ongeveer dezelfde tijdsduur).
    Maar op een knopje te drukken vergt meer concentratie en precisie dan “schudden”. Handig voor als je aan het rennen bent!
    Ik denk dat Apple de Shake-To-Shuffle functie heeft ingebouwd als grappige feature om de kracht van de bewegingssensor duidelijk te maken.

Bijdrager
    maclover111
    ”boriskiss”

Dat klopt ja. Je bereikt hetzelfde effect, maar dan met een andere handeling (van ongeveer dezelfde tijdsduur).
    Maar op een knopje te drukken vergt meer concentratie en precisie dan “schudden”. Handig voor als je aan het rennen bent!
    Ik denk dat Apple de Shake-To-Shuffle functie heeft ingebouwd als grappige feature om de kracht van de bewegingssensor duidelijk te maken.

ik vindt het meer dan grappig,

ik zit echt de hele tijd te schudden:D

Bijdrager
    Edwin377
    ”maclover111″
    ”boriskiss”

ik vindt het meer dan grappig,

ik zit echt de hele tijd te schudden:D

Dan wordt het tijd voor betere muziek op je iPhone! :D

Bijdrager
    boriskiss

Ieder zijn eigen eigenaardigheid he!

Bijdrager
    Drexciyan
    ”boriskiss”

Word je vaak achterna gezeten dan?;)

Bijdrager
    11642

Ik gebruik de functie nooit eigenlijk. Het zou idd handig zijn als ik op de fiets zit en wil een ander liedje horen, dat ik even met men been moet schudden. (Iphone in broekzak) Maar als ik dan in een put fiets zou die ook weer veranderen. Dik gevloek dus. Volgens mij is het inderdaad en future om de iPhone nog leuker te maken.

Bijdrager
    Bart01

Als je via Voice Control een liedje laat afspelen werkt shake-to-shuffle niet.. Hebben meerdere dit ook?

Bijdrager
    boriskiss

Ik ken iemand die dat ook heeft. Waarschijnlijk is dat omdat 2 snufjes dan anders met elkaar zouden werken? Hmmm, hopelijk is dat verbeterd in OS 3.1

Bijdrager
    Myke

Ik vind het wel handig, anders kan ik geen dobbelstenen gooien met Monopoly, en dat is toch wel handig lijkt me :D:D

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.