4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Ouistiti

Settings van spelletjes handmatig aanpassen

Toen ik vroeger nog een PC-gebruiker was, kon ik via bepaalde bestandjes in vergezochte mappen een aantal codes veranderen om zo een spel volgens eigen wens te spelen qua instellingen. Je kon bepaalde configs gebruiken, etc.
    Kortom: de instellingen van een spel bepalen zonder het spel op te starten en je dus niet aan de beperkte ‘instellings-mogelijkheden’ houden.

Nu wil ik dit ook doen: ik heb Splinter Cell staan, en de settings in het spel staan allemaal zo laag als mogelijk. Toch schokt het spel nog tijdens het spelen en ik wil de settings nog lager zetten.

Bestaat er dus een mogelijkheid om ergens in de data-mapjes te gaan prutsen, teneinde de instellingen naar eigen wens aan te passen? (Of bestaat er een andere manier om de instellingen nog lager te maken dan de laagste?)

Bedankt!

Bijdrager
    Pieterr

Al gezocht naar splintercell4.ini ?
    http://forum.onmac.net/showthread.php?t=1829

Bijdrager
    Ouistiti

Neen, en ik begrijp er eerlijk gezegd niet veel van. Ik ben hier danook niet thuis in deze wereld..

En hier heeft hij het toch over wat je moet doen bij een PC? :

Bringing up the processes system window and setting ‘SplinterCell4.exe’ affinity to only one CPU resolves the framerate/timing issue, and the game engine seems to run normally (although presumably quite a bit more slowly than if it was able to fully utilise both cores).

Ik speel dit spel niet via Bootcamp of Parallels ofzo, gewoon met OS X zelf..

Bijdrager
    Ouistiti

iemand?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.