9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Amalohy

Server onbereikbaar…

Beste mensen,

Ik kan niet inloggen bij DirectAdmin om mijn website te updaten!

Na een minuut krijg ik dit bericht:

De wachttijd voor de verbinding is verstreken.

De server op 91.192.38.9 doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
    over enkele ogenblikken opnieuw.
    * Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
    * Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
    computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

Mijn website en websites die ondergebracht zijn bij een en hetzelfde hostingbedrijf kan ik niet openen!

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft?

Groeten Amalohy

Bijdrager
    stavos

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
    over enkele ogenblikken opnieuw.

Ook servers kennen soms een down-time..

Bijdrager
    Buzzin Hornet

Maar hij is niet offline zoals hij al door laat schemeren, je kunt hem wel bereiken maar inloggen werkt niet: http://91.192.38.9:2222/

De vraag is waarom dat is, misschien je hoster vragen aangezien die meer kan zien dan wij?

Bijdrager
    borisboef

Tja, dit kan vele oorzaken hebben. Misschien is je account suspended doordat je over de datalimiet bent gegaan, of niet betaald hebt. Of is het wachtwoord aangepast.
    Kan ook gewoon een fout in DirectAdmin zijn. Advies: neem even contact op met je provider. Voor ons is het gissen.

Bijdrager
    johnkeates

Alleen een serverbeheerder kan er wat aan doen, daar heb je zelf geen controle over.

Bijdrager
    Amalohy

@borisboef. Gebeld naar Ziggo. Wat betreft datalimiet… ze kunnen niks vreemd ontdekken. Ook is er geen blokkade.

Ik stuurde een mail naar mijn hostingbedrijf.
    “Ik heb Ziggo opgebeld en vertelden me dat er bij hun geen blokkade is en dat ik mijn router moest resetten, door het 10 minuten uit te zetten en dan weer aan te zetten. Dat werkt dus ook niet! In mijn systeemvoorkeuren(Mac)staat aangevinkt:  Firewall staat alle inkomende verbinding toe.”

Hij antwoordde: “Dus kan je ‘m wel bereiken Glimlach !! Als je op die link klikt ga je naar http://www.brinkhost.nl en die server kan je niet bij komen. Dat is absurd..

Je staat niet in mijn firewall tabel. Het moet dus toch echt bij je eigen systeem of je provider liggen want je komt gewoon binnen op het ‘rack’ waar ik in sta. De colocator z’n firewall houdt je niet tegen, ik niet, .. en de sites zijn gewoon normaal bereikbaar zoals je zelf ook weet (via je vriendin).

Dus waar het mis is, weet ik niet, maar in elk geval kan ik dit niet oplossen voor je.

Bijdrager
    michelvdb
    Bijdrager
    Amalohy

@michelvdb

Misschien een korte uitleg…?

Dank U!

Bijdrager
    michelvdb

Dat IP-adres en deze URL zijn gewoon van buitenuit bereikbaar.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.