3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    JAn DB

Server

Zoals velen hier precies heb ook ik een probleem om mijn Iphone te laten syncen met de ‘The Cloud’
    Mijn PC (werk) synct perfect, ook mijn Mac (thuis) synct perfect. Enkel mijn Iphone dus niet, alhoewel de push-dienst wel zijn werk doet, aangezien ik mails ontvang van een andere account op de tijdstippen die volgens push ingesteld staan (15minuten)

Ik heb ook reeds vanalles geprobeerd: reboot, account verwijderd, terug ingesteld, Apple gecontacteerd, enz.., maar niets helpt.
    Nu had ik graag eens van iemand willen weten die ook klant is bij Proximus (indien dit ertoe doet) wat zijn instellingen voor de rest zijn op zijn Iphone. Zoals de server voor uitgaande post. Deze staat bij mij standaard op smtp.me.com
    Bij geavanceerde opties staat bijvoorbeeld bij mij bij de Inkomende-instellingen.
    Gebruik SSL ja
    identiteitscontrole wachtwoord
    Voorvoegsel IMAP-pad
    Serverpoort 993

Ik weet niet of deze gegevens mogen gewijzigd worden, maar nu werkt het ook niet, en ik heb verd*mm* mijn activering reeds betaald aan Apple.

Kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    roy

Wat synct er precies niet?
    Je moet wel instellen dan alles via Push synct dus ook contacts en calendars (ander kopje dan mail)

Bijdrager
    JAn DB

Indien ik neem Instellingen – Nieuwe gegevens – staat deze op Push, dan neemt hij toch altijd push.

Is dus bij mij correct ingesteld.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.