30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 53)
  • Q:
    Bijdrager
    Maersk

Serious Request 2008

Serious Request 2008 is weer gestart! Via radio en TV proberen de DJ’s van 3FM zoveel mogelijk geld op te halen, deze keer voor vluchtelingen wereldwijd.

Heb jij al wat gedoneerd? En zo ja, welke plaat heb je aangevraagd?

Aanvragen van een plaat voor Serious Request kan via https://www.seriousrequest2008.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
    En live webcam en radio streams via http://seriousrequest.3fm.nl/

Nu lijkt het me tof om een stand te maken van OMT Serious Request, hoeveel heeft heel OMT bij elkaar gegeven? Misschien een grote OMT Serious Request actie?

Bijdrager
    GrizzDesign

Yeah. Cool idee.

Maar wat is het idee ?
    Met zn allen namens OMT onze Apple producten verkopen en de opbrengst door de vertegenwoordiger aan het glazen huis schenken ? Op zich wel een leuk idee.

Een klein standje in Breda. Iedereen die oude iPods etc. heeft kan ze inleveren en ze worden verkocht aan de hoogste bieder.
    (al dan niet via een website).

Opbrengt in zn geheel over 5 dagen naar de actie sturen.

Bijdrager
    HerQ

Erg leuk ja, ik luister ook! Moet nog even kijken of ik nog een plaat aan ga vragen. Zou er ook nog wel even langs willen, maar Breda is zo ver weg:(

Voor de Belgen onder ons: StuBru doet ook mee aan de actie:)

Bijdrager
    Maersk

Supertof, we kunnen inderdaad een OMT actie houden voor Serious Request, veel mac spullen verkopen, of gewoon geld doneren. Ik ga in ieder geval morgen naar Breda om de boys in het glazen huis te supporten. Ik moet alleen nog even nadenken over een goede plaat… :wink:

Bijdrager
    GrizzDesign

Iets van Fiona Apple ?:P

Moderator
    Poezenbeest

Zelf heb ik De Dijk – Dansen op de Vulkaan aangevraagd voor €30… kan me eigenlijk verder ook geen ruk schelen of ze het draaien)… Dertig euro zou zo ongeveer ook het geld zijn, dat ik aan een dagje Breda kwijt zou zijn…

Bijdrager
    stijn23

Voor diegenen met een Nike+ sensor: je kan ook geld inzamelen door te lopen!

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=139688
    http://www.stubru.be/node/77969

Moderator
    Mac Daddy

Voorgaande 2 jaren heb ik gedoneerd en de plaat: Louis Armstrong – What a wonderful wordl aangevraagd, maar dit jaar ga ik voor een nieuwe plaat. Ilse DeLange – Miracles. Super mooi nummer en wonderen vinden er deze week weer plaats.
    Ik denk dat ik 25 euro biedt, maar misschien ook meer. Ik wacht alleen tot maandag, want dan is de Studiefinanciering binnen.

Ooh ja. En natuurlijk veel kijken en luisteren. Ik heb net een nieuwe mobiel met radio, dus nu kan ik ook onderweg luisteren.:D
    Mooiste radio uren van het jaar. 3FM serious request en Top 2000.

Nog een EDIT: Dit jaar ook 1 Mac gebruiker in het glazen huis. Paul heeft een MacBook.

Bijdrager
    Maersk

Hip. Ik ga er straks naartoe. Denk nog steeds na over het nummer… Mhm, kom er wel op.:)

Moderator
    Mac Daddy

Morgen staat de suprise truck hier in Enschede, dus ik ga morgen wel even de stad in.

Moderator
    unSOUND

Shit zeg, ergens tussen 19:15 en 19:30 draaiden ze een heel lekker nummer, maar ik weet niet van wie… Iemand toevallig een idee ? Het klonk een beetje als een Brits Rockbandje…

Bijdrager
    Лукас
    ”unSOUND”

een Brits Rockbandje…

Dat is wel héél algemeen unSOUND! Afgelopen 50 jaar stikte het van de Britse rockbandjes…;)

Moderator
    Poezenbeest

Is er niet ergens een playlist te vinden dan????

Moderator
    unSOUND
    ”LucasJV”

Dat is wel héél algemeen unSOUND!

Ja, vertel mij wat… Als ik meer wist had ik het zeker vermeld… Ik denk wel dat het van de laatste 2 jaar is, maar ik heb het nummer nog nooit eerder op de radio gehoord, dus OF het is een nieuw bandje, OF het is een onbekender nummer…

Moderator
    unSOUND
    ”Zerk”

Is er niet ergens een playlist te vinden dan????

Die wordt tijdens live-shows als deze helaas niet bijgehouden… Gelukkig heb ik op een ander forum het antwoord gevonden, het was een oude single van infadels.

Bijdrager
    bca303

Hier kun je alles terugluisteren: http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_verwachtgemist

Moderator
    Poezenbeest

Kijk, dat zijn de links waar we verder mee komen!

Bijdrager
    Maersk
    ”Zerk”

Zelf heb ik De Dijk – Dansen op de Vulkaan aangevraagd voor €30… kan me eigenlijk verder ook geen ruk schelen of ze het draaien)… Dertig euro zou zo ongeveer ook het geld zijn, dat ik aan een dagje Breda kwijt zou zijn…

Ik hoorde je plaat voorbij komen hoor! Rond 10 over 12 vannacht.:)

Ikzelf heb Jordi van Loon met Toverbal aangevraagd voor 15 euro, puur omdat het zo’n slecht nummer is en om Coen te plagen. Luisteraars van de Coen en Sander Show weten wel waarom:P

Het was echt vet gezellig op de markt in Breda! Sta ook op de foto en ben ongeveer zes keer op tv geweest. Bizar zo’n evenement zeg, alles draait om drie beroemde figuurtjes in een glazen huisje.

Maar wel tof. :)

Moderator
    Poezenbeest

Ja, hoorde hem net ook voorbijkomen… Grappig dat ik dus niet de enige ben die het heeft aangevraagd vandaag… Zag ook dat Coen er lekker op aan het swingen was…

Bijdrager
    karf
    ”Maersk”

Ikzelf heb Jordi van Loon met Toverbal aangevraagd voor 15 euro, puur omdat het zo’n slecht nummer is en om Coen te plagen. Luisteraars van de Coen en Sander Show weten wel waarom:P

Die zouden ze pas draaien voor €100,-

*Kijkt weer vrolijk verder:)
    Van plan dinsdag / woensdag langs te gaan.

Bijdrager
    karf

ALS WE GAAAAAN!!!!! DAN GAAAAAAAN!!!! WE MET Z’N ALLEN!!!!!!!!!!!!!!

U dacht misschien. Wordt het Coldplay, Polarkreis 18 of Fake Blood. Nee, Guido Wijers is bij deze de Serieus Request Hit.

Bijdrager
    Maersk

Nee… Serieus?! :x En ze hebben al gezegd dat ze Jordi van Loon gaan draaien, omdat veel mensen ‘m aanvroegen.

VICTORY. :wink:

Moderator
    Poezenbeest

Als Guido Wijers de hit wordt, dan vraag ik mijn omroepbijdrage terug…

Of wacht… als we nou allemaal een tientje doneren per dag dat ze het niet draaien….?

Bijdrager
    Maersk

Toverbal is de Serious Request Song 2008! Mede dankzij mij :innocent: Hahaha, omg dat had ik echt niet verwacht. :roll:

Moderator
    Poezenbeest

Wat een verschrikkelijk nummer is dat!

Zit hier naar vijf streams te kijken, wel leuk om dat allemaal te zien… alhoewel er net een stream (de camera die op het plein gericht is) uit is gevallen…

Bijdrager
    Maersk

Hoe krijg je die streams? Bij mij wil het niet helemaal werken…

Moderator
    Mac Daddy

Vandaag uren lang in de kou gestaan, maar het was wel reuze gezellig.
    Ik heb in totaal 17 euro gegeven aan het Rode kruis.
    – Voor 5 euro de Coca cola flesjes gekocht.
    – Voor 10 euro in de surprise truck geweest.
    – En nog 2 x 1 euro gegeven aan de dames die rondliepen met de bus.

Jullie weten vast wel wie er in de truck zat, maar het was Mari van de Ven. Niet heel erg leuk, maar wel grappig en hij gaf nog een goede haar tip.
    En uiteindelijk ook nog met Michiel (Veenstra Veenstra) op de foto geweest.

Morgen even een plaatje aanvragen, want dan is de studiefinanciering weer binnen.

Moderator
    Poezenbeest

Ik gebruik QuickTime, in combinatie met Flip4Mac, in het voorkeurenpanneel van Fip4Mac heb ik ingesteld dat QuickTime moet openen.

Op de site ga ik naar Live en open TV en de vier cams daarnaast…

Bijdrager
    Maersk

Ik had gewoon niet het geduld voor het laden, haha, maar het loopt flink achter op het live zeg.

Moderator
    Poezenbeest

Altijd met streams… je moet ook het geluid van de stream aanzetten, als je het een beetje wil volgen…

[edit] Zie dat ze met Cam 4 erg aan het klooien zijn met de instellingen, is wel eens leuk om dat mee te krijgen, is al de tweede keer vandaag dat ik gewoon meekijk in het menu van de regie…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.