5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    maxjansen

Series 5 4G versie in NL

Aangezien de 4G versies weer niet in NL uitkomen en daarmee ook niet de edition en Hermes versies vroeg ik me een aantal dingen af.

Mocht ik er 1 in Frankrijk kopen, werken de functies dan wel in Nederland? En hoe zit het met garantie? En eventueel nog andere dingen waar ik op moet letten?

Bijdrager
    gtabak

Alle in Europa gekochte Apple producten vallen onder het Europese consumenten recht, dus 2 jaar garantie in de hele EU (alhoewel Apple daar een hele tijd moeilijk over heeft gedaan). In de USA gekochte producten hebben in de EU slechts 1 jaar fabrieksgarantie. De eSim in de Apple Watch moet  in principe in NL kunnen werken, maar er is nog geen provider in Nederland die de eSim in de Apple Watch ondersteunt. T-Mobile is weliswaar begonnen met ondersteuning van de eSim, maar vooralsnog alleen in de iPhone.

Bijdrager
    McPim

Zie ook hier en de link die ik daar gaf.

Bijdrager
    Hyrax

<p class=”cite”>gtabak op 11 september 2019 om 10:24</p>
    In de USA gekochte producten hebben in de EU slechts 1 jaar fabrieksgarantie.

MITS het product ook in dat land wordt verkocht. De Stainless Steel versie wordt niet in NL verkocht en kan hier dus ook niet worden geserviced. Daarvoor moet je naar Duitsland.

Bijdrager
    gtabak

<p class=”cite”>Hyrax op 11 september 2019 om 14:32</p>

<p class=”cite”>gtabak op 11 september 2019 om 10:24</p>
    In de USA gekochte producten hebben in de EU slechts 1 jaar fabrieksgarantie.

MITS het product ook in dat land wordt verkocht. De Stainless Steel versie wordt niet in NL verkocht en kan hier dus ook niet worden geserviced. Daarvoor moet je naar Duitsland.

Precies!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.