6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Spinozo

Series 4 met 4G

Ik wil eigenlijk een 4G versie bestellen omdat ik verwacht dat de eSim binnenkort ondersteund gaat worden in NL. Het is geen garantie dat een exemplaar uit Duitsland dan gaat werken maar het is de gok waard. Ik zie hier een mooie site om er eentje te bestellen:
    https://www.megekko.nl/product/2270/1015433/Apple-Watch-Series-4-OLED-Cellulair-Zilver-GPS-smartwatch

Wel een lange levertijd. Iemand ervaringen met deze site?

Bijdrager
    Shmoo

Megekko is toch gewoon een van de vele typische elektronicawinkels in ons land. Daar hoef je geen problemen mee te verwachten. Ik heb er mijn SSD-schijf ooit gekocht, gewoon alles zoals verwacht.

Dit zijn van die typische winkels/winkeltjes die vooral vechten om de goedkoopste te zijn daar waar CoolBlue en Bol.com veel meer staan voor kwaliteit om de hele shop ervaring heen, maar daarom wel vaak een paar euro duurder zijn.

Bijdrager
    Moriarty

Megekko is een prima leverancier, erg veel besteld en nooit problemen mee gehad.

Bijdrager
    Spinozo

Ok thanks, ik ga de bestelling plaatsen en hou jullie op de hoogte

Bijdrager
    veenbeest

Je kunt er gerust van uitgaan dat de Apple Watch met 4G niet gaat werken totdat hij ook daadwerkelijk hier verkocht wordt. Het probleem is nl dat de e-sim bij een abonnement geactiveerd moet worden. Je hebt ook grote kans dat als jij nu een 4G watch koopt, die nooit gaat werken in NL, zelfs als de providers eindelijk gaan meedoen met de 4G watch verkopen.

Bijdrager
    Spinozo

Dat zou dan ook gelden voor iedereen met een Xs en Xr en dat vraag ik me af.

Hoe dan ook, de levertijd sprong vandaag van levering morgen naar mid januari dus deze poging is gestopt. Nu hopen dat ik snel het geld terug krijg:x

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.