5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Macfannijmegen

Series 0 en Strava :(

Tot voor kort gebruikte ik mijn Apple watch series 0 gewoon met STRAVA, dat werkte redelijk goed (traag, maar het functioneerde prima). Sinds kort werkt de strava app op de watch niet meer, hij geeft even kort de opstartanimatie en daarna crasht hij.

Ik heb hem al opnieuw opgestart en strava gedeinstalleerd en weer geïnstalleerd.

Ben ik de enige of komt dit doordat ik niet meer heb kunnen upgraden naar de nieuwste watchOS? Mijn iPhone X is wel ge├╝pdatet naar iOS 12.

Bijdrager
    Shmoo

Op de website staat:

Compleet vernieuwd voor Series 2.

Dan weet je meestal al voldoende. Dat is een marketingterm die positiever overkomt dan, min. requirements Apple Watch Series 2 & watchOS 5

Bijdrager
    Macfannijmegen

Ja maar dat is al langer volgens mij. Ik zie nu alleen dat er 25 oktober een update is geweest met bugfixes, dat kan ook zomaar de veroorzaker zijn.

Jammer.

Bijdrager
    koen

Heb je al bij Strava zelf geklaagd?

Bijdrager
    Macfannijmegen

Nee, ik vroeg me eerst af of ik de enige was.

Nu is de strava app op de watch sowieso vrij ruk, maar ik heb daarvoor nu wel een oplossing gevonden online via de app HealthFit. Die kan de gewone activiteiten van je watch synchroniseren met Strava (en vele anderen). Dus dat is ideaal.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.