15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    edward00

serienummer mbp

Wat is een nieuwer model:

serienummer met w8613, of met w8612..

men vorige mbp was w8613 en deze “nieuwe” is w8612..
    ik heb na 3 maanden eindelijk een “nieuwe” mbp gekregen maar deze is zelfs nog slechter lijk thet wel. Meteen de piep al… Ik zou zelfs een betere krijgen met 7200 rpm en 2,16 ghz en die geven ze achteraf weer niet. Klote apple ook. Dit is definitief me laatste

edward

Bijdrager
    Nikita

Het serienummer is als volgt opgebouwd:

4H (bij jou dan W8 ) = De fabriek waar ‘ie is gemaakt
    6 = het jaar van productie
    29 (bij jou dus 12 / 13) is de week van productie

Dus je nieuwe is ouder dan de vorige, één week. En als je zegt dat deze niet voldoet aan de eisen en de beloften die ze eerder hebben gemaakt, breng je ‘m toch terug voor een wel goed werkend model? Hier (of waar dan ook – behalve bij Apple) gaan vertellen dat alles zo beroerd is, brengt je nergens verder. En dat zou zonde zijn.

Bijdrager
    edward00

dat is dus het hele probleem, ik ben hem 3 maanden kwijt geweest en er is beloofd dat ik een nieuwer model (2,16 ghz, 7200 rpm) krijg en die krijg ik nu weer niet. De macsupport heeft hem zogenaamd uitgebreid getest… yeah right, ik zet hem aan en ik hoor een piep die nog 5 keer erger is dan bij men oude mbp. Dikke 1 voor de macsupport.. eerst 3 maanden wachten zelfs ndat ik al 20 defecten heb gehad krijg ik gewoon een slechter model en totaal anders aan de beloften. Ik zou bijna beweren dat dit model is afgeschreven en dat ze me die maar geven. Ik weet nu dus echt niet meer wat ik moet doen:(

Wat zijn het toch altijd voor praatjes aan de telefoon die je niet krijgt. Ik zit hier met een nog slechtere mbp die ik al had, met nog kuttere piep. Even een voorspelling: Volgende week kapot

Bijdrager
    Nikita

Daarom: terug met dat ding! Ze zullen vast nog wel ‘oude’ Core Duo’s in voorraad hebben. Gewoon eisen dat je direct een goede mee krijgt naar huis. En voet bij stuk houden.

Bijdrager
    edward00

er is niks mis mee is wat je dan te horen krijgt, zucht ik ga dit ding zometeen maar in de prullenbak gooien

Bijdrager
    Nikita

Ja, dan kom je nooit ergens he… Met die instelling. Wat wil je nou? Alleen maar zeiken over je MacBook Pro en de ‘service’ van MacHouse of wil je een goeie MBP? Ik neem aan het laatste.

Bijdrager
    edward00

een goede mbp natuurlijk… en het is macsupport geen machouse..

hoe moet ik een goede mbp krijgen? na 3 maanden elke dag 2 keer bellen naar apple krijg ik zon kutresultaat en mij is een beter model met betere specs belooft. ik wil nu gewoon mijn geld terug nooit meer een kutapple ik heb er 2700 euro voor betaald!!!!:x

Bijdrager
    Nikita

Zeg gozert. Hoe denk je dat te gaan bereiken als je niet terug gaat met dat ding? Het is ondertussen alom bekend dat de eerste serie MBP’s allerlei problemen hadden en die zijn opgelost in latere versies. Eis dus zo’n versie, moeten ze vast nog wel ééntje van hebben liggen.

En nou hou ik er mee op als je zo blijft doorgaan want dan komen we nergens.

Bijdrager
    edward00

ja ik begrijp je maar het is een prima ding word beweert wat ik ook doe… :sealed:

Inactief
    Anoniem

Ik heb een hele mooie brievenbus bij mij thuis, als je hem toch wegdoet mag je hem daar wel voorzichting indoen… :sealed:

Nu serieus: terug met die MacBook Pro!

Bijdrager
    Fraser

Ik wil ‘em ook wel bij je ophalen om ‘em weg te gooien…

Laten we de reiskosten wel zitten…

(misschien bent u te oud voor een Apple?)

Bijdrager
    MacBeer

Luister, je kan hier een complete draad volklagen en afgeven op de dealer. Je kan ook terug gaan naar de dealer en zeggen dat je een product hebt gekregen dat nog slechter is dan je vorige. Dat kan gewoon niet. Mee terug ermee.
    Afspraak is afspraak.

Bijdrager
    edward00

tja het probleem is dat mijn vader er mee terug moet, en die vind dat er niks mee mis is en de oa de whine heeft elke computer:cry:

Bijdrager
    Nikita

Hoezo moet je vader er mee terug? Kan je zelf niet daarheen dan?

Bijdrager
    Fraser

Je vader…?
    Hoe oud is die dan wel niet?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.