4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    hifi

Serienummer Mac

Beste OMT,

Ik was even geschrokken toen ik zag dat de mini die ik gisteren aankocht een serienummer heeft dat mij verteld dat het toestel eind 2011 gemaakt is. Het bevat ook 10.7.2, is dit gebruikelijk dat er modellen verkocht worden die al vijf maand geleden geproduceerd zijn? Louter ter info hoor, want het viel pas op toen ik mijn itunes bib niet kon openen dat het apparaat niet up to date is:) Heeft dit invloed op de garantie?

Groeten

Bijdrager
    MBPuser

Nee, garantie start op de aankoopdatum van je product.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    hifi op 04 mei 2012

Ik was even geschrokken toen ik zag dat de mini die ik gisteren aankocht een serienummer heeft dat mij verteld dat het toestel eind 2011 gemaakt is.

Nooit voorverpakte chocolaatjes kopen, dan …

Bijdrager
    CedricH

Kan perfect hoor, mijn MacBook Pro is volgens Coconut Identity gemaakt tussen 18 en 24 april 2011 terwijl ik hem (nieuw) aangekocht heb op 1 oktober (uit de voorraad van de lokale APR). Het toestel heeft ook een launchpad knop en werd geleverd met Lion terwijl dat pas gelanceerd werd in juli 2011, ik zou me niets aantrekken van dat serienummer, voor de garantie is inderdaad de aankoopdatum van je product van belang, niet wanneer het gemaakt is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.