30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 81)
  • Q:
    Bijdrager
    Marconius

Sensation White 2007

Volgende week zaterdag (10 maart) is het zo ver: de kaartverkoop van Sensation 2007 begint!

07-07-07 vindt (naar eigen zeggen) het belangrijkste Dance event plaats.

Zijn er mensen die ook kaarten gaan proberen te krijgen?

Voor meer info zie:
    http://sensation.nl/sensation2007/white/index.html

Ik heb ook nog even een vraagje: de minimale leeftijd voor het evenement is 18 jaar, weet iemand hoe streng ze daar op zijn? Een goede vriend van mij wil ook graag maar hij wordt pas 2 weken daarna 18…

Bijdrager
    trabant

Flink doorroken en de nacht ervoor niet slapen. Dan zie je er stukken ouder uit.:evil:

Bijdrager
    PietjePuk

Trance-troep? nee bedankt:?

Bijdrager
    Steff
    ”PietjePuk”

Trance-troep? nee bedankt:?

Hier sluit ik me bij aan. Maar tjah als je er plezier mee kunt hebben wens ik je veel plezier toe. Kom je heel terug?

Bijdrager
    Marconius
    ”Kriska”

Kom je heel terug?

Ik wil naar White, niet naar Black hoor:P

Bijdrager
    magic-with-mac

en Black is een soort mega-moshpit?

Bijdrager
    JamesButter

Als ik al naar zoiets zou gaan zou ik eerder naar Sensation Black gaan..
    Misschien voornamelijk voor die mega-moshpit:P (die er niet is.. naja.)

Bijdrager
    unox
    ”Marconius”

Volgende week zaterdag (10 maart) is het zo ver: de kaartverkoop van Sensation 2007 begint!

07-07-07 vindt (naar eigen zeggen) het belangrijkste Dance event plaats.

Zijn er mensen die ook kaarten gaan proberen te krijgen?

Voor meer info zie:
    http://sensation.nl/sensation2007/white/index.html

Ik heb ook nog even een vraagje: de minimale leeftijd voor het evenement is 18 jaar, weet iemand hoe streng ze daar op zijn? Een goede vriend van mij wil ook graag maar hij wordt pas 2 weken daarna 18…

Meestal is het 1 jaar speling dus als je 17 bent kun je gaan.

Bijdrager
    lowfi

Ik ben de eerste keer geweest… toen was het wel aardig omdat het voor het eerst zo groot was.

Nu is het een beetje sfeerloos geheel. Bovendien betaal je een boel geld zonder te weten welke dj er komt (of is dat inmiddels verandert?). Ik kom dus niet;)

Bijdrager
    Marconius
    ”lowfi”

Nu is het een beetje sfeerloos geheel. Bovendien betaal je een boel geld zonder te weten welke dj er komt (of is dat inmiddels verandert?). Ik kom dus niet;)

Nee, dat is nog niet bekend, maar dat maakt ook niet uit. Als de dj’s bekend zijn dan zullen de meeste mensen er hooguit 1 of 2 van kennen. Sensation is meer een platform geworden om als DJ op te starten, ze hebben niet elke keer 10 grote namen ofzo, maar vooral heel veel goede beginners.

Bijdrager
    Lwbnjio

Ik ga zeker naar black :evil: wil al jaren en eindelijk 18:P maar der wordt helemaal niet gepit als je die filmpjes ziet is iedereen ‘gewoon’ aan het dansen:P

Bijdrager
    My-Pod

Heel erg cool dit!

Wil al jaren naar Sensation White. Dus denk dat ik dit jaar dan ook ga. Aangezien ik nu ook eindelijk 18 ben, wil het toch ff een keer meemaken.

Ik dacht dat de kaart verkoop al begonnen was :?

Thanks voor je post Marco:P

Bijdrager
    Marconius

Hmm, misschien moet we dan maar weer eens meeten:P

Inactief
    Anoniem

Ik ga niet naar white, wel naar black, als het financieel gaat lukken:P

Bijdrager
    My-Pod
    ”Marconius”

Hmm, misschien moet we dan maar weer eens meeten:P

Inderdaad! Ga je ook toevallig naar Dance Valley?

Bijdrager
    jvr

ik ben ook aant sparen voor Sensation, alleen dan wel voor Black :evil: :evil:

Bijdrager
    Mac-Freak

Voor de mensen die het concept niet kennen:

[size=18:684b1f9a8f]White[/size:684b1f9a8f] = Dance, Trance, Groove, … alle ‘chill’ muziek eigenlijk. Zie je heel erg veel dames, knappe dames dan ook wel hoor en heel de avond is afgewisseld met ‘vrolijke’ melodien en ‘trieste’. De ‘zachtere’ stijlen dus.

[size=18:684b1f9a8f]Black[/size:684b1f9a8f] = Hardstyle (toch vroeger). Als je nu naar de line up kijkt, zie je dat het eigenlijk voor het grootste deel jump geworden is. Hier worden dus de ‘hardere’ stijlen gedraait. Hier wordt op los gejumpd en NIET gepid en zo van die ‘rock’ toestanden.

Bijdrager
    jvr

ja ik hoop echt dat ze wel meer de hardstyle kant weer op gaan… Doe mij maar luna, dana, yoji biomehanika, pavo en promo, dan wordt het zeker een mooi feestje!

maar eigenlijk is sensation meer dan muziek vind ik.. het is gewoon een complete show:)

Bijdrager
    Marconius
    ”jvr”

maar eigenlijk is sensation meer dan muziek vind ik.. het is gewoon een complete show:)

Dat is White helemaal. Het is gewoon te gek om te zien hoe iedereen in het wit is gekleed!!

@My-Pod, nope, ik ga niet naar Dance Valley, wordt iets te veel dit jaar ;).

Moderator
    unSOUND
    ”Mac-Freak”

…Hier worden dus de ‘hardere’ stijlen gedraait….

Bedoel je niet “minder zachte stijlen” ? :evil: “Sensation” en “Hard” gaan niet samen in 1 zin…

Bijdrager
    jvr
    ”unSOUND”
    ”Mac-Freak”

…Hier worden dus de ‘hardere’ stijlen gedraait….

Bedoel je niet “minder zachte stijlen” ? :evil: “Sensation” en “Hard” gaan niet samen in 1 zin…

nouja dit beloofd al heel wat: :D

BLACK bekent kleur

Sensation Black, op zaterdag 14 juli in de Amsterdam ArenA, was in het verleden min of meer de tegenhanger van Sensation White. Dit jaar zullen de verschillen tussen beide evenementen beduidend groter zijn.

De programmering is dit jaar donkerder en harder dan de vorige edities. Oftewel: Black bekent kleur. Diep en ondoordringbaar zwart.

De Line Up zal vrijdag 13 april bekend worden gemaakt op http://www.sensation-black.nl

Afgelopen week is de kaartverkoop voor Sensation Black van start gegaan bij TicketOnline, maar vanaf aanstaande zaterdag zijn de tickets ook verkrijgbaar via TicketBox.

Everything fades to black

(van de id&t site)

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Mac-Freak”

[size=18:a5e068a103]Black[/size:a5e068a103] Als je nu naar de line up kijkt, zie je dat het eigenlijk voor het grootste deel jump geworden is.

Maw het is uber-marginaal geworden:?

Bijdrager
    Marconius

Ik heb kaarten voor White :). Het was in 2 uur uitverkocht, echt onvoorstelbaar.

Moderator
    unSOUND
    ”Marconius”

Het was in 2 uur uitverkocht, echt onvoorstelbaar.

Het is het meest commerciële feest van het jaar, ( afgezien van de Toppers ) … dus zo vreemd is dat niet.

Bijdrager
    Marconius
    ”unSOUND”
    ”Marconius”

Het was in 2 uur uitverkocht, echt onvoorstelbaar.

Het is het meest commerciële feest van het jaar, ( afgezien van de Toppers ) … dus zo vreemd is dat niet.

Nou, bij de toppers weet je wat je krijgt. De line-up van White is nog bekend, het thema nog niet en toch zijn er 40.000 mensen zo gek om kaarten te kopen (ik ben er één van, en als ik het zo is het eigenlijk idioot :P).

Bijdrager
    jspr

Sensation…..daar zul je mij nog niet dood aantreffen.

Ik heb het niet zo op übercommerciele feesten die ook nog eens een dresscode hanteren. Geef mij maar de kleine feestjes:)

Bijdrager
    PietjePuk
    ”jspr”

Sensations…..daar zul je mij nog niet eens dood aantreffen.

Ik heb het niet zo op übercommerciele feesten die ook nog eens een dresscode hanteren. Geef mij maar de kleine feestjes:)

2nd that.

Bijdrager
    Marconius
    ”jspr”

Sensation…..daar zul je mij nog niet dood aantreffen.

Weet je toevallig ook het verhaal achter White? Waarom dat wit is? Ik zal het eens vertellen:
    Ooit waren er drie broers die feesten organiseerden. Rijke ouders die veel geld er in investeerden zorgden ervoor dat hun bedrijfje (ID&T) groot werd. Dan op een dag, vlak na de allereerste Sensation (zonder dresscode nog) komt één van de drie broers gruwelijk om bij een auto/motor ongeluk (ik weet niet meer of het nou auto of motor was). Bij de begrafenis was iedereen wit gekleed, dit heeft zo veel indruk op de gemaakt op de 2 ‘overgebleven’ broers dat ze Sensation helemaal wit hebben gemaakt, ter ere van hem.

Ik geloof dat het verhaal ongeveer zo gehad, kleine fouten daargelaten. Het verhaal komt trouwens uit ‘God is my DJ’, een leuke docu over ID&T.

Bijdrager
    PietjePuk

Mag nog altijd geen excuus zijn om die troep te spelen….:?

Bijdrager
    Mac-Freak
    ”PietjePuk”

Mag nog altijd geen excuus zijn om die troep te spelen….:?

Troepie poepie :D

Is mijn Pukje al eens op White geweest ? :bigsmile:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 81)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.