7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Sennheiser HD205II

Ik ben van plan binnenkort een Sennheiser HD205II (Ik heb afgezien van een Beats, te duur voor wat je krijgt) te kopen. Nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen met deze koptelefoon is?

Bedankt!

Bijdrager
    syltheboy

Ik had de eerste versie (Sennheiser HD205) en deze vond ik persoonlijk niet prettig. Het geluid was prima, maar hij drukte teveel op m’n oren waardoor hij al snel zeer ging doen. Momenteel heb ik een Klipsch Image One en deze vind ik een stuk comfortabeler en iets beter klinken, maar ook een stuk duurder. Hij kost nu nog 150 euro in de Online Apple Store, maar ik had hem via een speciale aanbieding van iBood.

Bijdrager
    Ervmore

Als DJ heb ik nogal veel headphones versleten, en toevallig ook 1x de gewone 205.
    Prima geluid, goede bass maar als je gaat Deejayen in clubs dan is dit rampzalig.
    Maar gewoon voor in je iPad, iPod etc. perfect.

Bijdrager
    syltheboy

Daarbij gaat het ook niet alleen om een prima geluid en een goede bass, maar ook comfort is erg belangrijk. Ik vond hem bijvoorbeeld totaal niet prettig zitten, maar dit verschilt natuurlijk ook per persoon.

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Ik denk dat ik maar gewoon even een winkel opzoek en daar vraag ik of hem kan/mag testen. Hebben jullie anders verder nog tips voor een koptelefoon onder de 50 euro?;)

Bijdrager
    syltheboy
    Bijdrager
    Ervmore

Uhhmmm, deze is waarschijnlijk heel goed.
    Heb zelf 1x AKG K-702 gehad en geweldig maar die was ook 350:(
    Maar deze http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/akg-k-77-gesloten-hifi-hoofdtelefoon/product-details.html#!prettyPhoto Is in jou prijsklasse en met studiokwaliteit (Zoals ik van AKG gewend ben)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.