13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    QuikCyborg

Sennheiser CX300

Beste Mensen,

Na veel zoeken op het internet (kieskeurig, MacOSX, bol enz.) heb ik gezien dat de Sennheiser CX300 erg goed waren. Dus heb ik ze op Bol.com gekocht , omdat ik nou ook wel wat betere oordopjes voor mij iPod Video wou dan mijn Standaard oordopjes. Ik heb mijn Sennheiser CX300 nou thuis gekregen en ik heb ze meteen geprobeerd. Alleen ik vind dit vergeleken met die iPod oordopjes echt een gek/slecht geluid (geen bas). Hadden jullie dit ook toen jullie hem voor het eerst in hadden ? Of moet ik eraan wennen ofzo ? Hebben jullie misschien nog wat tips ?

Alvast ERG Bedankt !! :D

Bijdrager
    @iMen

Heb je wel die zwarte omhulseltjes erom gedaan??:P

Bijdrager
    QuikCyborg

Ja (witte) er zitte al standaard om heen maar ik heb ook andere geprobeerd.

Bijdrager
    rbandel

Misschien moeten deze nog ‘ingespeeld’ worden??!

Bijdrager
    Brimme

wat heel belangrijik is bij in ears is dat je een goede seal krijgt. je moet dus gaan proberen welke maat rubbertjes een zo goed mogelijke afsluiting geeft bij jou en die gebruiken. verder moeten ze ook ingespeeld worden.

hier staat nog meer info

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1147592

Bijdrager
    QuikCyborg

Tnx voor de Reacties, maar ik hoor nog geen bassen of is dit ook een kwestie van inspelen ?

Bijdrager
    @iMen

Ik zou ze even in laten spelen, als ze het echt niet doen terug naar de winkel… je moet wel degelijk bas horen…

Bijdrager
    Brimme

Bass hoor je pas als ze een goede seal hebben en diep in je oren zitten dat is ook zo met mijn shures.

misschien heb je hier wat aan ?

http://www.shure.com/PersonalAudio/Products/Earphones/HowToUseEarphones/index.htm#

Bijdrager
    QuikCyborg

Bedankt alleen nog een vraag moeten de oordopjes als je ze in hebt dat draad naar boven zoals hier of gewoon zoals bij de standaard oordopjes van Apple ?

Bijdrager
    @iMen

Gewoon naar beneden, zoals bij die van Apple.

Bijdrager
    Gamie

Al eens geprobeerd om wat aan de aansluiting van de oortjes (in je iPod) te draaien? Of hem er eens uit te halen en hem er opnieuw in te steken? (Klinkt dom maar heeft wel voor mij gewerkt.)

Bijdrager
    QuikCyborg

Nou ik ga maar naar de Sennheiser site , want ze doen het echt niet goed. Mijn standaard oordopjes van iPod hebben nu een veel betere kwaliteit en ik hoor geen enkele bass. En ik heb alles al geprobeerd. Dus dan maar vragen om nieuwen.

EDIT: Straks ga ik ff mijn Sennheisers op de post doen bij Sennheiser !

Bijdrager
    QuikCyborg

Ik ben bij het Sennheiser bedrijf langs geweest en heb mijn oordopjes laten horen. En het was inderdaad niet goed. Dus krijg ik nieuwe oordopjes terug gestuurd ! (Goede Service – Ik zag daar ook de warme douce van Radar staan)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.