12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Senacase voor iPhone 3G: waar te koop?

http://www.senacases.com/Brands/iPhone-3G-Cases/APPLE-iPHONE-3G-ULTRA-SLIM-POUCH

Waar kan ik dit in de winkel kopen?

Mijn iphone heeft nu al weer 6 krassen na 1 week op het touchscreen gedeelte ik moet een hoesje hebben.
    Ik wil hem van de site af kopen maar ik heb geen creditcard, dus ik moet hem ergens in de winkel kopen weet iemand waar?

En niet voor zo een belachelijke prijs zoals apple ze verkoopt. bij de apple store

Bijdrager
    fozzy
    Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    mac-addict

google???
    Ihpone hoesjes…???

1e hit.

http://www.smartphoneshop.nl/accessoiremerk/32/apple.html?gclid=CJznjbj8yZcCFc0e3godnGMeSQ

Ik heb geen creditcard ?! ( en trouwens op die website hebben ze die niet)

En appel store zijn oplichters hun doen op elke product 10 euro extra der bij zonder reden bij website van senna ben ik goedloper uit als het daar zou gaan kopen.

Maar ik heb geen creditcard dus ik moet het op een andere manier kopen

Bijdrager
    fozzy

Lezen…op deze site kan je kopen ZONDER creditcard, maar via iDeal…….
    Da’s heel wat anders als creditcard.

Sjonge..heb je een DURE iPhone, en wil je een goedkoop hoesje…..

Geef alleen maar aan dat je als je even google gebruikt misschien wel andere sites tegenkomt waar ze SENA hebben..

Klinkt trouwens erg als TENA..maar dit terzijde.

Hier hebben ze ook SENA, http://www.iphonecentre.nl/index.php, via iDeal ook te bestellen.
    Alleen die afschuwelijke rode hebben ze niet….:evil:

Bijdrager
    Lucas Raggers

[size=9:818adf9c41]Titel aangepast[/size:818adf9c41]

Bijdrager
    Huub_
    Bijdrager
    bjorngra

Gewoon bestellen bij Sena zelf. Is binnen 3-4 dagen bij je thuis en goedkoper dan bij de Apple Store.
    Prima case.

Bijdrager
    mac-addict

Gewoon bestellen bij Sena zelf. Is binnen 3-4 dagen bij je thuis en goedkoper dan bij de Apple Store.
    Prima case.

Bij die site kan je niet met ideal betalen toch ?

Mijn iphone was gister trouwens uitgevallen uit het niets hij deed het niet meer toen heb ik de sleep/lock toets en de menu knop 30 sec ingehouden en sinds dien vraagt hij een toegangscode, maar hij herkend mij toegangscode niet meer ?!

Eenigste optie wat ik nu nog heb is resette maar mijn macbook is ook al naar de klote gaat lekker met al die apple producten.

Nu ben ik dus onbereikbaar :x

Bijdrager
    Godsmack

Tja, ben ook niet erg tevreden met de kwaliteit van Apple producten de laatste tijd.. MBP stuk, iPhone stuk, iMac stuk..

Anyway, ja de prijzen van die hoesjes zijn achterlijk hoog, slaat echt nergens op om 30 euro te vragen voor 2 lapjes leer aanmekaar genaaid.. lol… maarja, toch maar gekocht, had het nodig..

Bijdrager
    mac-addict

ik ben echt een apple fan hoor , maar laatste tijd begin ik toch mijn twijfels te krijgen, mijn iphone krast als de malle heb hem weer aan de praat gekregen trouwens.

Wat helpt trouwens tegen die vlekken die je krijgt als je met je phone aan het spelen ben, naast je handen wassen..

Bijdrager
    MacBoot

scherm afvegen aan je trui? tenminste dat doe ik altijd als ik het scherm even veegloos wil hebben :innocent:
    voordeel is dat je dan ook niet per ongeluk op een knopje drukt:wink:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.