9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Rooz

Selfie stick iPhone 8 plus

Beste iedereen,

Wat vinden jullie de beste selfie stick voor een iPhone 8 plus. Ik ga voor langere tijd alleen naar het buitenland en wil graag zo nu en dan een selfie kunnen maken. Graag een die een beetje kwaliteit heeft, mag wat duurder zijn dan bijv een bij de action of Hema.

Bijdrager
    Shmoo

Zoiets moet je ook niet alleen doen. 😊

Bijdrager
    janbertwedman

Tak van een boom plus ducttape…

Bijdrager
    speedlite

Koop de Benro BK10. Heb ik al heel veel plezier van gehad. Is tevens een statief.

Bijdrager
    Rooz

<p class=”cite”>TheBigZ op 16 december 2018 om 14:08</p>
    https://www.coolblue.nl/product/700124/trust-urban-bluetooth-selfie-stick-blauw.html

Bedankt! Heb ik een paar keer voorbij zien komen, maar enkele recensies hebben mij doen twijfelen om deze aan te schaffen.

Bijdrager
    Rooz

<p class=”cite”>Shmoo op 16 december 2018 om 15:26</p>
    Zoiets moet je ook niet alleen doen. 😊

Soms heb je geen keus en moet je bepaalde dingen in het leven alleen doen helaas! Een selfie stick, waar mijn voorkeur niet bepaald naar uit gaat, kan een oplossing zijn om mijzelf toch op beeld te leggen met mooie momenten 😊

Bijdrager
    Rooz

<p class=”cite”>speedlite op 16 december 2018 om 19:51</p>
    Koop de Benro BK10. Heb ik al heel veel plezier van gehad. Is tevens een statief.

Bedankt voor de tip! Tot nu toe zie ik redelijk veel positieve reacties. Ik heb geen statief nodig, dus ik weet niet in hoeverre die functie in de weg zit bij het gebruik van de selfie stick

Bijdrager
    Rooz

<p class=”cite”>janbertwedman op 16 december 2018 om 17:41</p>
    Tak van een boom plus ducttape…

Goedkope oplossing wel 😉

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.