6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    anthonyNL

Security update installeren

ik heb de nieuwe sec. update en die wil ik installeren, maar telkens als ik bij ” kies doelvolume” kom kan ik nergens uit kiezen.

misschien een noob probleem, maar ik het vanalles al doorgenomen qua installeren (tips voor switchers in de macfan, en via deze site)
    maar kom er echt niet uit…

alvast bedankt

Bijdrager
    1984

Ga links boven naar het apple’tje . daar vind je software update daar op klikken en dan moet het automatisch gaan.:|

Bijdrager
    anthonyNL

dat heb ik ook al gedaan, maar dan blijft hij hangen in het zoeken naar de security update.
    Dus heb ik de bewuste update maar van de site afgehaald….
    klik ik erop gaat ook alles automatisch, totdat ik een doelvolume moet kiezen (die staat er niet tussen)

Bijdrager
    Turbanus

Dat hoef je in principe nooit te doen. Gewoon de aanwijzingen van je Mac volgen. Maar ik heb het gevoel dat er met jouw systeem andere dingen aan de hand zijn.

Bijdrager
    Steff

Zelf dit een jaar geleden gehad met een PowerMac. Is verhopen door de schijf met het “schijfhulpprogramma” eens te testen of fouten en dan als nodig repareren.

Bijdrager
    anthonyNL

thnx Kriska, schijf nagekeken met schijfhulpprogramma en nu kon ik dus wel een doelvolume selecteren…
    :lol:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.