18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    jpeeters

Security Update 2006-002

Is er

Security Update 2006-002 is recommended for all users and improves the reliability and security of the following components:

apache_mod_php
    CoreTypes
    LaunchServices
    Mail
    Safari
    rsync

Additionally, this update incorporates Security Update 2006-001, which improves the security of the following components:

apache_mod_php
    automount
    Bom
    Directory Services
    iChat
    IPSec
    LaunchServices
    LibSystem
    loginwindow
    Mail
    rsync
    Safari
    Syndication

For detailed information on this Update, please visit this website: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61798

Bijdrager
    DK master

Huh das wel heel snel na de vorige dan:o

Bijdrager

vertaald:

Security Update 2006-002 wordt aanbevolen voor alle gebruikers en verbetert de betrouwbaarheid en beveiliging van de volgende componenten:

apache_mod_php
    CoreTypes
    LaunchServices
    Mail
    Safari
    rsync

Daarnaast is in deze update Security Update 2006-001 opgenomen, die de beveiliging verbetert van de volgende componenten:

apache_mod_php
    automount
    Bom
    Directory Services
    iChat
    IPSec
    LaunchServices
    LibSystem
    loginwindow
    Mail
    rsync
    Safari
    Syndication

Raadpleeg voor meer informatie over deze update de volgende webpagina: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61798-nl

kan misschien wel kloppen, sind de vorige beveiligingsupdate werkte me software updater niet…
    hopen dat het nu wel doet.

Bijdrager
    bramvanvulpen

ik voel me nu opeens een stuk veiliger:P

Bijdrager
    Maced.2

yep wel erg snel achter elkaar:?

zouden ze wakker zijn bij Apple :mrgreen:

update: he jammer nou, Shaft werkt niet meer:roll: na de update ,

En oeps bijna vergeten, Frontrow werkt ook niet meer ..he deed het net weer voor de update:)

de rest werkt okie dokie:lol:

Bijdrager
    PietjePuk

Saft wil hier niet meer werken:(

Bijdrager
    ijsbanaan

De security updates komen wel snel achter elkaar maar of dit positief is, komt apple er misschien achter dat osx toch nog meer gaten en kuilen heeft dan ze eigenlijk dachten. Maar als het hierdoor veiliger word is dat alleen maar goed.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Echt niet de eerst keer hoor, ik kan me van een paar jaar geleden ook een periode herinneren dat er vrij veel security-updates waren. Niks om je zorgen over te maken, gewoon installeren die hap.

Bijdrager
    Nihilist

Precies…en morgen zal er vast wel weer een nieuwe Saft versie te vinden zijn 8)

Bijdrager
    OMT-fan

DE FILMTRAILER WERKT WEER!!!!!!!!

Bijdrager
    jochemh

En nog meer goed nieuws.

Ik kan vanaf mijn Windows 2000 PC weer full speed door files op mijn Mac browsen.
    Dat was gisteren nog wachten…wachten…

Jochem

Bijdrager
    OMT-fan

mmmm, Ik moet niet te vroeg juichen,…… sinds vanmorgen doet de filmtrailer het weer NIET!!!!
    Verd…. Apple, waar ben je soms mee bezig?

Het lijkt wel een “random program” soms werkt het wel en soms niet zonder enige denkbare reden!!!!

Bijdrager
    JvR90

FrontRow werk niet meer en ik ben al m’n icoontjes kwijt rechts boven, incl spotlight! help!:(

Bijdrager
    NoiA
    ”GordonNL”

FrontRow werk niet meer en ik ben al m’n icoontjes kwijt rechts boven, incl spotlight! help!:(

ff online naar een geupdate versie zoeken van fr die zijn er al!

Bijdrager
    Nihilist
    ”Hans

mmmm, Ik moet niet te vroeg juichen,…… sinds vanmorgen doet de filmtrailer het weer NIET!!!!
    Verd…. Apple, waar ben je soms mee bezig?

Het lijkt wel een “random program” soms werkt het wel en soms niet zonder enige denkbare reden!!!!

Same here….op beide Macs :|

Bijdrager
    Apollo

[Zucht]
    http://www.macfixit.com/article.php?story=20060313185620796

Die security updates zijn ondingen. ik sla ze braaf over. FrontRowe Enabler is door de update op zijn beurt weer enabled met ale gevolgen vandien. Paardenmiddel: doe de 10.4.5. Combo Update en al uw zorgen zijn voorbij.

Bijdrager
    stf

Hier draait het zoals het hoort incl. Frontrow op mijn iBook.

Bijdrager
    Jem555

@Apollo, ik betwijfel of je updates die de veiligheid aangaan daarvoor moet overslaan…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.