5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ni3l55

Security questions Apple-ID vergeten

Hey mensen,

Heb sinds een lange tijd weer wat willen kopen in de App-store, enige probleem is dat ik nu ook de security questions moet beantwoorden, deze moest ik een keer instellen, maar weet nu niet meer de antwoorden.
    Je kan dit dus opnieuw instellen via appleid.apple.nl maar ik kan dat dus niet vinden, heb wat opgezocht en ik moet dus een herstel-mail toevoegen. Ik denk dat ik dat bij “name, ID and email adress” een mail moet toevoegen, maar ik krijg nog steeds geen mogelijkheid om mijn security questions te herstellen. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

(Is hier al een topic van, mijn excuus)

Niels

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

De enige oplossing zal zijn naar Apple zelf bellen.(Nederland: 0800 0201581) en (Belgiƫ: 0800 80 407)
    Heb ik ook moeten doen.
    Zij geven je de mogelijkheid om nieuwe antwoorden te maken.

Veel succes!

Bijdrager
    iMad

Als het goed is heb je een tweede mail adres, waar ze een bericht kunnen sturen, waarmee je dan je Apple ID kan aanpassen.
    Heb je een tweede mail adres ingevoerd?

Bijdrager
    Ni3l55

@iMad, Ja.

@Tuur
    , Ik bel ze wel vanavond, dank!

Bijdrager
    iMad

Als je naar de website appleid.apple.nl en inlogt, zie je dan links staan Wachtwoord en Beveiliging, kan je daar op klikken.
    Rechts daarvan staat Uw antwoorden vergeten? Stuur beveiligingsinfo voor het opnieuw instellen naar en dan je mail adres, kan je daar op klikken?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.