4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Appleflep

Seagate externe schijf schakelt niet vanzelf uit + andere probleempjes

Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik de nieuwe Macbook Pro Retina 13″ in bezit, erg blij mee maar ik nu al wat probleempjes. Een daarvan is dat mijn externe harde schijf, model SRD00F1, niet uitschakelt na beide partities (Time Machine en Opslag’ uitgeworpen te hebben. Op mijn 2013 Macbook Pro Retina gebeurde dit elke keer vlekkeloos. Ik heb al bij Energiebeheer rondgekeken en wat wijzingen aangebracht, maar dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand een idee wat ermee kan zijn?

De andere probleempjes zijn overigens:
    – Bluetooth functioneert na opstarten opeens niet (soms)
    – Herstarten duurt soms erg lang, na herstarten schakelt ie zichzelf uit en start vervolgens op in het Engels
    – Fans zijn tot nu toe 2 x uit het niets hard gaan draaien
    – Hardware matig; HDMI kabel lijkt stroever te gaan

Ik draai overigens OSX 10.10.3, de laatste beta update. Moet er wel bij vermelden dat ik op mijn 2013 model de ene laatste beta draaide en bovenstaande problemen had ik niet.

Groetjes

Bijdrager
    Appleflep

Iemand?

Bijdrager
    TheBigZ
    Appleflep op 20 maart 2015

Ik draai overigens OSX 10.10.3, de laatste beta update.

Daar zijn het beta’s voor, hè, om problemen te vinden. Terugmelden aan Apple en hopen dat het opgelost wordt in een volgende releaseversie.

Bijdrager
    Appleflep

I know, maar waar het me om gaat is dat al deze dingen niet voorkwamen bij mijn vorige Macbook waar hetzelfde besturingssysteem op stond (10.10.3).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.