11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

SE W950i of P990i?

Hoi,

Ik ben al enige tijd nu op zoek naar een degelijke smartphone waarmee ik mijn adresboek en iCal volledig kan syncen.

Nu de plugins voor iSync beschikbaar zijn gemaakt door SE zelf, is die gigantische hindernis weg en is het nu enkel nog de keuze tussen deze twee toestellen.

Nu is het wel zo dat ik niet veel geef om het audio gedeelte van de W950i aangezien ik na 5 september toch een nieuwe iPod (touch hopelijk) zal kopen en dus zal de GSM meer een digitaal adresboekje/kalender/planner worden.

Waar het mij dus vooral om draait is de synchronisatie van mijn adresboek en iCal met de GSM, en het volledige toetsenbord van de P990i ziet er natuurlijk fantastisch uit.

Iemand ervaringen of raad welke te kiezen?

Bijdrager
    lowfi

Beide staan bekend om hun langzame werking. De p1i (oid) heeft het dubbele ram en kan gezien worden als de opvolger van de 990i

990i is nooit een succes geweest voor zover ik weet. w950 wordt binnenkort opgevolgd door de w960. Zou beide telefoons dan ook links laten liggen en die p1i aanschaffen of eventueel wachten op de w960:)

Inactief
    Anoniem

De P1i kost ook wel een pak meer, de w950i staat aan 249€, de p990i aan 300€ en de P1i aan 473€.

Zoveel wil ik er nu ook niet aan geven :?

Bijdrager
    knaai

Ben bijna een jaar in het bezit van een w950i met een mac. Hoewel er een plugin door Se is gemaakt voor de telefoon, werkt deze bij mij althans, nog niet.
    Verder ben ik vol lof over de telefoon. Hij is niet de snelste, maar hij kan alles en hij overtreft de ipod in geluidskwaliteit en bediening. http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=bdfc56
    Je kan ical al syncen met een programmaatje voor de p990i, p990iCal geheten.
    Ik zou die ipod lekker laten zitten en genieten van dit apparaat! Zeker in combinatie met de iGrado koptelefoon klinkt het geweldig! Wellicht is de w960i een sterke verbetering als je van een camera houdt, maar deze is ook een stuk duurder.

Bijdrager
    Cea

Persoonlijk zou ik je handen af houden van de P990i. Heb deze en ben er helemaal niet tevreden over.
    Ga maar eens op zoek naar ervaringen en reviews over de P990i, je zal versteld staan hoeveel slechte kritiek dit toestel krijgt.
    Dit toestel draait op UIQ3 met versie 3.1 en deze heeft geheugenlekken, waardoor hij traag wordt en vastloopt. Dit is het grote probleem van het toestel. De P1 zou ook dit probleem hebben, maar heeft voldoende geheugen waardoor je er geen last van hebt. Met versie UIQ3- 3.2 zouden deze problemen van de baan zijn.
    Deze info heb ik op verschilende SE sites gelezen.

Bijdrager
    Cea

Persoonlijk zou ik je handen af houden van de P990i. Heb deze en ben er helemaal niet tevreden over.
    Ga maar eens op zoek naar ervaringen en reviews over de P990i, je zal versteld staan hoeveel slechte kritiek dit toestel krijgt.
    Dit toestel draait op UIQ3 met versie 3.1 en deze heeft geheugenlekken, waardoor hij traag wordt en vastloopt. Dit is het grote probleem van het toestel. De P1 zou ook dit probleem hebben, maar heeft voldoende geheugen waardoor je er geen last van hebt. Met versie UIQ3- 3.2 zouden deze problemen van de baan zijn.
    Deze info heb ik op verschillende SE sites gelezen.

Inactief
    Anoniem

Misschien dan toch maar voor een Nokia 6300 of 6120 gaan :D

Bijdrager
    jmeyvis

sinds vorige week in het bezit van P1i… super telefoon maar de plugin werkt niet goed… afspraken die gemaakt zijn op de telefoon komen niet in ical… en dat is niet echt wat je wil natuurlijk… Volgens SE ligt dit aan apple en niet aan de plugin?!?

Bijdrager
    Cenobyte

Voor mij ook never nooit geen SE GSM’s meer. Heb er twee gehad, op de zaak hadden we SE’s gekocht voor al het personeel: geen ENKELE telefoon heeft het lang volgehouden. Spontaan resetten, niet meer opladen, niks dan problemen met die SE toestellen.

Bijdrager
    Paine

Nou da’s bijzonder. Ik loop nu al met m’n 4e SE toestel rond en ben altijd zeer tevreden geweest en nog steeds overigens. Het eerste toestel dat ik had, de t610 wordt nu nog naar volle tevredenheid door mijn moeder gebruikt. De tweede heb ik verkocht omdat ik zo graag een nieuwere SE wou hebben, die doet het ook nog steeds en dient als backup toestel mocht het ooit nodig zijn.

En mijn volgende wordt zeker weten de W960 met touchscreen.

Bijdrager
    lowfi

Joysticks en idd het opladen is bij veel SE toestellen het probleem. Bij mij werkt geen van beide meer goed iig:P

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.