6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Ruber

SE t610 of p800

hallo

ik mag weer een nieuwe uitzoeken
    en ga van de Nokia6310i
    nu maar eens richting Sony Ericsson
    in de hoop dat nu wel syncen tot de mogelijkheden behoort …

nu kan ik kiezen uit
    de t610 (vind ik mooier dan de 630) en de p800 (de p900 is me te duur)
    ze kosten me ongeveer evenveel …

welke zal ik doen?
    behoort syncen inderdaad tot de mogelijkheden
    of zitten er duidelijke nadelen aan één van beide (of beide) modellen?
    graag hoor ik hier wat over

alvast bedankt …

Bijdrager
    Tristan

Ik heb zelf de 610 en ben er erg tevreden mee. Vond de p800 te groot. Syncen van iCal en AddressBook via bluetooth gaat perfect. Een nadeel all day events in iCal worden niet goed gesyncd. Maar ja dan maar gewoon heel lange appointment maken. Verder kun je nog allerlei coole dingen doen met bluetooth zoals SMS, je fotos van je 610 plukken (kwaliteit is niet geweldig maar wel geinig), iTunes besturen etc. Ik vind de t610 echt een top telefoon!

Greets
    Tristan

Bijdrager
    freecheese3

Heb gister een 630 opgehaald en had binnen een minuut al mijn adressen en afspraken in mijn mob en na 4 minuten mijn iTunes (en de rest) onder controle vanaf mijn mobiel.

goodluck

http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/

Bijdrager
    4iam

Bijdrager
    nightf3v3r

Kijk voor de verandering eens naar die nieuwe van Samsung, de E700. Die sony ericsson heeft mijn vriendin ook, maar is trager met het bedienen v/d menu’s. De samsung is supersnel en heeft een veel betere camera aan boord.

Bijdrager
    mattiman

Ik ben nu in het bezit van een T610, maar heb hiervoor een P800 gehad. De P800 is wel een heel leuk speledingetje, maar was mij (zoals al gezegd is) te groot. Het is niet echt heel handig als mobiele telefoon. De T610 stop je zo in je broekzak. (En de ringtones klinken beter!):-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.