10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Brainiac

SE met Mac (W810i) menu

Naar het schijnt kan je met een SE W800/W810./.. je – met bluetooth voorziene- Mac besturen. Heeft er iemand foto’s van het menu dat je dan te zien krijgt?

Die 810 staat me wel aan!:P
    Edit: Weet er iemand of ze die witte versie nog verkopen btw?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    ocramarco
    ”Brainiac”

Naar het schijnt kan je met een SE W800/W810./.. je – met bluetooth voorziene- Mac besturen. Heeft er iemand foto’s van het menu dat je dan te zien krijgt?

Die 810 staat me wel aan!:P

Kijk eens hier

”Brainiac”

Edit: Weet er iemand of ze die witte versie nog verkopen btw?

Dat zal ik bij god niet weten, nooit die witte gezien overigens

Bijdrager
    GoingStrong
    ”Brainiac”

Weet er iemand of ze die witte versie nog verkopen btw?

Alvast bedankt.

Mijn vrouw heeft pas geleden de witte versie (volgens mij meer zilver) ‘gehaald’ bij Belcompany in Arnhem. Dat was begin oktober.

Bijdrager
    Brainiac
    ”ocramarco”

Kijk eens hier

Hmm.. ik vind er niet direct afbeeldingen van.. .

”GoingStrong”

Mijn vrouw heeft pas geleden de witte versie (volgens mij meer zilver) ‘gehaald’ bij Belcompany in Arnhem. Dat was begin oktober.

Hoeveel stond ‘ie daar?

Bijdrager
    Brainiac

ZIjn deze dummies of echt?

Geblokkeerd
    Anoniem

Geen flauw benul. Sowieso staat er daar een Windows tool in beeld. Misschien handig als je ons vertelt waar je die plaatjes vandaan hebt… Dan komen we al een heel eind verder.

Weet niet of je bij die telefoon van je de besturingssoftware mee krijgt geleverd (lijkt me sterk). Zo niet, kijk dan eens naar Salling Clicker. Dat gebruiken de meesten om hun Mac via Bluetooth te besturen (ik ook).

Ja, ’t kost wat geld, maar het werkt wel goed… Controleer eerst of je telefoon wel in het lijstje met compatible modellen staat.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb nog eens wat verder voor je gezocht… En als jij dat ook had gedaan had je het volgende te weten gekomen.

* Het eerste plaatje is een skin voor de besturingstool van Windows Media Player op de K750. Zie de bron van het eerste plaatje.

* Het tweede plaatje is inderdaad een _echte_ interface, maar alleen voor Sony toestellen en alleen voor Frontrow. Het is apart door een Apple liefhebber geschreven. Zie de bron van het tweede plaatje.

* Het derde plaatje laat dus idd zien hoe de GUI uit het eerste plaatje er op je telefoon uit zou zien. Maar die is dus voor Windows Media Player.

Je komt vooralsnog uit bij Salling Clicker (zie m’n vorige post), waar je overigens heel veel verschillende stukken software mee kan besturen.

EDIT:
    De lijst met compatible telefoons vind je overigens hier, op de site van Salling. De 810 van SE staat niet in de lijst. De 800 weer wel, maar ik weet niet in welke mate die twee vergelijkbaar zijn.

Bijdrager
    Brainiac

cailin coilleach, bedankt voor je zoekwerk. ‘k Ben inderdaad een beetje lui geweest.;)
    De w810i staat er trouwens wel bij.

Bijdrager
    Brainiac

Gekocht bij BelCompany in Gent voor €299,- !

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Brainiac”

cailin coilleach, bedankt voor je zoekwerk. ‘k Ben inderdaad een beetje lui geweest.;)
    De w810i staat er trouwens wel bij.

Geen probleem:) Graag gedaan. En ik heb met m’n neus gegeken… Ik keek niet verder dan K8xx en ging voorbij aan W8xx. Foutje…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.