6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Dirk Petre

SE M600i/P990i en iCal

Het is een gekend probleem dat de SE M600i en SE P990i niet kunnen worden gebruikt met iSync. Er zijn op enkele forums al tips gegeven om toch je adresboek naar een van deze telefoons te exporteren, maar je agenda diende je wel zelf in te tikken. Recent vond ik een applicatie die toch toelaat om iCal naar de M600i/P990i te exporteren. Het programma zit nog in de beta-fase, maar bij mij werkt het perfect.

De link vind je hier : http://www.girard.li/thierry/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=4&id=20&Itemid=39

Bijdrager
    LanWolf

Bedankt, werkt goed met mijn p990.

hoe je je afspraken van je telefoon weer naar ical kan zetten was mij eerst even niet heel duidelijk, maar uiteindelijk:
    gebruik in de agenda van de p990 de optie “Deze map verzenden” om via bluetooth de map naar je mac te zenden. hiervooor moet op de mac “Bluetooth Betsandsuitwisseling” ook openstaan.

in het programma kan je boven in dan bladeren naar dit bestand en zo voegt hij het samen.

Bijdrager
    Dirk Petre

Was inderdaad vergeten te vertellen dat het programma in de twee richtingen werkt : Van iCal naar P990 en van P990 naar iCal. Eén en ander staat wel goed uitgelegd in het help bestand van het programma.

Bijdrager
    Nihilist

Mooi…ff proberen.

Bijdrager
    laibo

Werkt dit ook voor de W950i??

Bijdrager
    gretver

Goed nieuws:

De laatsrte firmware update (R6E28) zorgt er voor dat de isync plugin van Sonyericsson eindelijk werkt op je mac!
    adresboek (met fotootjes) en ical… Alles vlekkenloos zover ik kan zien.

De update is nog niet beschikbaar voor Nederlandse telefoons, maar met truuk kun je hem er wel al opzetten…
    http://bayanijuan.blogspot.com/2007/07/p990i-debranding-adventure-steps.html

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.