11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    R-Flow

SDXC card slot 27-inch iMac (2010)

Kan iemand met zekerheid zeggen dat deze kaart werkt in combinatie met de SDXC card slot van de 27-inch iMac (2010). Er zijn zo gigantisch veel vormen en maten dat ik het allemaal niet zeker meer weet. :innocent:

Bedankt!

Bijdrager
    madcat

SanDisk is een goed merk en houd zich aan de specs, zal wel werken icm je imac

Bijdrager
    wimbers

Is het niet sdhc slot?

Ik heb hetzelfde kaartje dat prima werkt in een macbook pro. ik ga ervan uit dat de readers overal hetzelfde zijn?

Bijdrager
    Maverick9898

Lijkt me wel als het SanDisk is. Bovendien is de iMac slot gewoon geschikt voor SDXC dus dat moet gewoon kunnen;).

Bijdrager
    Chorro

16 GB valt in de regel gewoon onder SDHC (Secure Digital High Capacity), kaarten vanaf 64GB en hoger zijn SDXC (Secure Digital Extended Capacity).

Bijdrager
    R-Flow

Dank u allen! Heb ‘m besteld.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ja hoor, die doet het gewoon. Anders zou ik op mijn 27″ iMac geen foto’s kunnen bewerken. Exact deze kaart zit in mijn Pentax.

Bijdrager
    R-Flow

Bedankt!

Bijdrager
    R-Flow

Valt beetje tegen dat zo’n SDHC-kaart uit de zijkant van de iMac blijft steken en er niet (bijna) helemaal in verdwijnt.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ha Ha!:lol:
    Zit tie in de weg dan?
    Ik vind het wel slim bedacht hoor. Dan zie je hem sneller zitten als je niet meer weet waar je dat ding het laatst gebruikt hebt. (Ze verdwijnen meestal toch ook niet helemaal in een losse kaartlezer?)

Bijdrager
    R-Flow
    hendrik op 17 september 2010

(Ze verdwijnen meestal toch ook niet helemaal in een losse kaartlezer?)

Die op me werk wel. Verder geen empirisch onderzoek gedaan. Daarnaast is het gewoon een stukje design wat ik normaal bij Apple gewend ben.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.