8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Tov

SD versie downloaden op iOs apparaat

Ik krijg het maar niet voor elkaar om op mijn iPad (iPad 2, nieuwste iOs versie) films in SD te downloaden. Ik bedoel dan films die ik in HD heb gekocht in iTunes. Het lukt me wel om de film in HD te downloaden, maar op een iPad van 16GB betekent dat dat je na 3 films geen ruimte meer hebt. Volgens mij kon je vroeger wel kiezen tussen HD of SD, maar deze optie zie ik nergens terug. Weet iemand of dit mogelijk is?

Bijdrager
    JailbreakLover101

Gebruik gewoon moviebox. Gratis, je kan kiezen in welke kwaliteit en ondertitels maar het is wel illegaal

Bijdrager
    JailbreakLover101

En nog iets, het neemt geen geheugen in want je kan het downloaden of je kan het streamen

Moderator
    Mac Daddy

Een handige tip, maar we gaan hier mensen niet helpen met illegaal downloaden. Daarnaast is een film downloaden handiger voor onderweg, want minder of geen data verbruik.

Ik heb het zelf even geprobeerd via de Videos app en vanuit de store zelf, maar je kan inderdaad niet kiezen. Ik vermoed dat je wel via een computer in de store de SD versie kan downloaden en die dan op je iPad zetten.

Bijdrager
    Tov

Dank voor alle reacies. Jammer dat je bent veroordeelt tot allerlei workarounds en dat Apple hier zelf niet beter in voorziet…

Bijdrager
    TandMac
    Tov op 11 augustus 2016

Dank voor alle reacies. Jammer dat je bent veroordeelt tot allerlei workarounds en dat Apple hier zelf niet beter in voorziet…

Apple’s “Work Around” is: Buy a new iPad:-|

Bijdrager
    TandMac
    Tov op 11 augustus 2016

Apple’s “Work Around” is: Buy a new iPad:-|

Moderator
    Mac Daddy

In dit geval niet. Als je een splinternieuwe iPad koopt met 16GB opslag, helpt dat errug weinig.

Maar ik heb nooit geweten dat je SD of HD kwaliteit kon kiezen vanuit iOS zelf.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.