11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    smartthing

sd kaart niet herkend

hallo,

ik heb een imac 21 inch met i7. maar sinds vandaag kan hij opeens geen sd-kaart meer lezen. ik heb wel 4 verschillende sd kaarten geprobeerd, ook zonder HC, maar ze komen niet in finder, noch in het schijfhulpprogramma. ik heb ook geprobeerd om via de camera en usb aan te sluiten, maar ook hier geeft mijn mac hem niet weer.
    maar het gekke is, als ik heb eruit haal, staat er dat ik hem eerst moest verwijderen, dus hij leest hem wel, maar hij staat nergens weergegeven.
    zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem? alvast bedankt voor de antwoorden.

MVG.

Bijdrager
    Beech

iMac opstarten met SD-kaartje er in eens proberen.

Bijdrager
    smartthing

nee, paar keer geprobeerd, maar ik zie niks, en als ik hem eruit haal komt weer de melding: eerst verwijderen enz.

Bijdrager
    Beech

Misschien moet je PRAM resetten, http://support.apple.com/kb/HT1379?viewlocale=nl_NL
    Batterij bijna leeg ?

Bijdrager
    smartthing

ik heb het geprobeerd, maar er gebeurd niks, dus de batterij is niet leeg, of bijna leeg.
    ik heb deze computer pas sinds december, er zal toch niks kapot zijn?

Bijdrager
    Beech

Ook maar even geprobeerd, geen herkenning, ander SD-kaartje erin, geen herkenning. iMac uitgezet, kaartje er in, aangezet, herkend! Kaartje op de juiste manier verwijderd, kaartje er weer in, herkend, kaartje verwijderd, ander kaartje er in, herkend. Joost mag het zeggen.
    Ik zou dus nog een keer de iMac uitzetten, kaartje er in, opstarten.

Bijdrager
    smartthing

ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet, kan het niet aan de instellingen liggen?

Bijdrager
    Beech
    Bijdrager
    smartthing

nee ook geprobeerd, maar ergens krijg ik de melding: init device failed. zo dat er te maken mee kunnen hebben? en hoe zou ik dit dan op moeten lossen

Bijdrager
    Beech

Wat staat er bij Kaartlezer ? Over deze mac/Info

Bijdrager
    Beech

Bij mij doet ie ’t nu ook niet. iMac opgestart met kaart in de kaartlezer. Kaart wordt herkend. Kaart verwijderd en kaart er weer in, niet herkend.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.