9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    LEXY

Scrollen niet lekker.

Ik scroll graag door pagina’s met de pijltjes, maar op mijn MacBook gaat dat op de één of andere manier niet lekker. Het stokt vaak en pas na weer indrukken van zo’n page knop gaat het weer verder. Vloeiend schuiven aanvinken helpt ook niet.
    Iemand raad?

Bijdrager
    awesomemac

niet dat ik gelijk raad heb, want bij mij gaat het srollen met de pijltjes goed, maar zelf gebruik ik altijd het trackpad om te scrollen en zou niet eens meer terug willen. Vind je dit zelfs niets?

Inactief
    Anoniem

Met welk programma, hoeveel geheugen enz… misschien iets meer info?:roll:

Bijdrager
    Nikita

De pijltjes toetsen gaan bij mijn MacBook ook niet helemaal lekker, vooral het pijltje naar boven. Maar dat lijkt niet softwarematig…

Bijdrager
    Petje

Ik denk dat de contscten van de pijljestoetsen dan niet lekker werken,
    Dus snel terug naar de dealer

Bijdrager
    LEXY

Nee ik weet zo goed als zeker dat het software matig is, want bij ingedrukt houden stokt het scrollen maar gaat even later meestal wel verder als ik die toets niet loslaat.
    Met een beetje geluk verbetert het wel bij een volgende software update. En scrollen met het trackpad is een goed alternatief, maar bij lange webpagina’s vind ik de pijltjes toch net wat relaxter. Drukken op een kop vergt toch minder dan krabben op een vlak voor mijn gevoel.

Bijdrager
    Nikita
    ”Petje”

Ik denk dat de contscten van de pijljestoetsen dan niet lekker werken,
    Dus snel terug naar de dealer

Ik ga niet lopen zeuren over een pijltjestoets die niet goed contact maakt.. Volgens mij heeft dat meer te maken met de manier waarop dat hele toetsenbord is gemaakt…

Bijdrager
    LEXY

Volgens mij is het een combinatie cache en videokaart.
    Maar dan zou het trackpad daar ook last van hebben.
    Ach weet ik veel.
    Wat ik wel weet is dat Apple steeds slordiger wordt.

Bijdrager
    Nikita

Als het softwarematig is, zou je een herinstallatie kunnen proberen. En ja, om ‘m terug te sturen omdat je pijltjes niet lekker werken is ook weer zo wat…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.