6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    McFire

Scrollen in agenda (OPGELOST!)

In Agenda was het toch altijd mogelijk om door de maanden te scrollen? Of ben ik nu inderdaad een beetje kippig aan het worden:-)

Ik kan nu uitsluitend nog met de pijltjes naast de knop “Vandaag” van maand naar maand gaan.

Alvast bedankt weer voor het meedenken.

Bijdrager
    McPim

Met een muis (iMac) kan ik niet scrollen door de maanden en bij mijn weten heeft dat ook nooit gekund, met de trackpad op mijn MacBook wél. Ik ben er nooit achter gekomen hoe dat zit en of het met de muis ook moet kunnen.

Bijdrager
    McFire

<p class=”cite”>McPim op 11 februari 2019 om 15:49</p>
    Met een muis (iMac) kan ik niet scrollen door de maanden en bij mijn weten heeft dat ook nooit gekund, met de trackpad op mijn MacBook wél. Ik ben er nooit achter gekomen hoe dat zit en of het met de muis ook moet kunnen.

Het gaat mij inderdaad over de iMac in combinatie met de muis. Ik dacht toch echt dat dat altijd kon.

Bijdrager
    McPim

Oh wacht, ik denk dat ik weet waarom (in mijn geval): ik heb nooit de bijgeleverde ‘magic mouse’ gebruikt op mijn iMac want daar krijg ik een lamme pols van. Ik gebruik al jaren die met het scroll-bolletje. Even geprobeerd -> met de magic mouse lukt het dus wel. En zoals gezegd met een trackpad.

Wat gebruik jij?

Bijdrager
    McFire

Jaaaaah, dat is het. Ik had de magic mouse een tijdje geleden opzij gelegd, want die vrat letterlijk batterijen. (Wel vreemd overigens, maar een set nieuwe batterijen op twee weken tijd was niks.).

Even geprobeerd met nieuwe batterijen en dat is het inderdaad.

Dank je. Het kan soms zo simpel zijn:-D

Bijdrager
    McPim

😉👍🏻

(tip: setje oplaadbare batterijen..)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.