5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Mac.Man

Scrollen gaat ongevraagd. Virus?

Hallo Allemaal,

M’n mac deed zaterdag j.l. vreemd: Als ik Safari gebruikte, dan scrolde deze ongevraagd over de pagina naar beneden. Hetzelfde deed Explorer, en ook Voorvetoning, Entourage en Word. Word maakte ook vreemde geluidjes bij ’t opstarten.

Ik heb dit nooit eerder gehad. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het een virus kunnen zijn? De G4 is ± 5 jaar oud. De storingen treden nu overigens niet (meer) op. Maar… helemaal gerust ben ik er toch niet op.

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Marco :( :)

Bijdrager
    Walkingfingers

kun je wat meer vertellen? hoe scroll je (scrollwieltje of met cursor op de pijltjes), soms kan het aan de muis liggen?
    Als het zich weer voordoet kun je een andere muis proberen.

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

of (misschien wel heel simpel gedacht) zit er een vuiltje in je toetsenbord, bij het pijltje omlaag, en veroorzaakt dat ongewenste effecten?

Bijdrager
    Mac.Man

Antwoord 1: Nee, ik scrollde niet zelf; klikte op google de site van mijn keuze aan, en bewoog met de cursor over de pagina. Waarna er in eens naar beneden werd gescrold.

Antwoord 2: Dat er vuil in ’t toetsenbord is gekomen, zou inderdaad de oorzaak geweest kunnen zijn. Eens zien of ik dat schoon gemaakt kan krijgen.

Zeker bedankt voor uw antwoorden.

Marco

Bijdrager
    Mac.Man

Het gaat perfect. Toetsen eraf gewipt. En met een penseeltje de vuiltjes weggeveegd.

Toch wel lekker dat het G4-tje weer lekker doorstoomt.

Groet,

Marco

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.