5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    meneer de koekepeer

Scroll wheel op divs op de mac

Hi,

Ik heb een pagina met een div met auto overflow.
    Op windows (FireFox, IE) kan ik wanneer ik met mijn muis over de div ga, met het scroll wheel scrollen.
    Op de mac werkt dit echter in geen enkele browser.
    Is hier een oplossing voor?

Bedankt!

Bijdrager
    iJoost

Hier kun je contact opnemen met de ontwikkelaars van Safari om ze uit te leggen waarom het belangrijk is daar iets aan te doen.

Home

Maar persoonlijk zie ik het nut er niet zo van in. Elementen met een scroll bar binnen een pagina zijn wat mij betreft een slecht ontwerp. Je kunt dergelijke documenten nooit fatsoenlijk afdrukken. En zelfs als ik een enorm scherm heb maak je het mij onmogelijk om alles in een keer te zien. Alleen omdat jouw layout niet flexibel genoeg is.

Bijdrager
    apenstaartje

Ik vermoed dat je van iets anders last hebt, want hier werkt het wel gewoon (op mijn eigen site dan tenminste, kan er zo gauw geen andere vinden).
    Je moet dan natuurlijk wel met je scrollwheel spelen wanneer je de muis boven die div houdt… (maar lijkt me logisch).

Bijdrager
    meneer de koekepeer

@ iJoost – over ontwerp verschillen de smaken inderdaad. Klant is koning – als zij een scroll venster willen…

@ apenstaartje – ik heb hier op diverse computers geprobeerd zonder gelukt. Mogelijk dus wat anders aan de hand. I will test!

Bedankt.

Bijdrager
    scriptman
    ”iJoost”

Maar persoonlijk zie ik het nut er niet zo van in. Elementen met een scroll bar binnen een pagina zijn wat mij betreft een slecht ontwerp. Je kunt dergelijke documenten nooit fatsoenlijk afdrukken. En zelfs als ik een enorm scherm heb maak je het mij onmogelijk om alles in een keer te zien. Alleen omdat jouw layout niet flexibel genoeg is.

Natuurlijk kan dat wel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.