6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Wondermac

Scroll probleem met embedded YouTube video's in Safari

Als ik in Safari op bijvoorbeeld een blogpagina naar beneden scroll stopt dit als ik ‘over’ een embedded youtube video heen ga (en gaat weer verder als ik van de video af ga).

Heb dit probleem al eens eerder gehad, toen een dag met AppleCare aan de telefoon gehangen waarbij we uiteindelijk niet verder kwamen dan een herinstallatie van het OS waarna het probleem verholpen was. Zit daar nu (een aantal weken later) niet weer op te wachten.

Iemand hier ervaring mee? En een idee hoe dit veroorzaakt wordt en te verhelpen is?

Ik heb een MacBook Pro met alle nieuwste software en updates.

Dank vast voor jullie reacties.

Bijdrager
    Vinhelper

Dat komt sinds een aantal updates geleden voor in Snow Leopard.

Erg vervelend, dat hebben heel veel gebruikers, maar het is wachten op een fix van Apple.

Als je dus over Flash komt met je muis, is scrollen onmogelijk.

Bijdrager
    SunKeeper

Dit probleem lijkt eindelijk (voor een behoorlijk groot deel) te zijn opgelost met de update van Flash die ik gisteren kreeg.

Hebben meer mensen dat gemerkt? (wel versie 10.3.181.22 nodig van Flash)

Bijdrager
    1984

Ik heb versie 10,2,152,33 installed en net even over http://www.onemorething.nl/community/topic/wat-luister-je-nu/page/704 en het scrollen ging probleemloos, ik ken het probleem wel , maar nu dus even niet met versie 10,2,152,33 …dus of dat het probleem was/is..??

Bijdrager
    SunKeeper

Het heeft wel ook met je OS X-versie te maken….

Bijdrager
    1984

Macosx versie 10.6.7, zal het straks eens op andere versies proberen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.