6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    CharlesB

scrolbar weg

Ik kan niet meer met mijn muis verticaal scrollen, alleen nog met de spatieknop en spatieknop + shiftknop.
    Alleen als ik de rechter zijkant even verplaats met mijn muis, komt de spatiebalk heel even tevoorschijn en verdwijnt weer direct. In de voorkeuren heb ik bij de muis alles aangevinkt wat er aan te vinken valt.

Voor horizontaal scrollen??????

Wie o wie?

Charles

Bijdrager
    pruus

Welke muis? Batterij leeg, Bluetoothverbinding? Opnieuw opgestart?

Bijdrager
    CharlesB

Ik heb maar 1 muis. Daar klik en scrol ik mee. De muis werkt prima geen lege batterij. Opnieuw opgestart. Geen resultaat dus.

Bijdrager
    essiw

We hebben nog steeds geen idee wat voor muis je hebt. Ik neem aan dat je probeert te scrollen met je scrollwiel? Dat scrollwiel is dan waarschijnlijk kapot.

Dat je geen schuifbalken ziet kan komen door de instellingen in je systeemvoorkeuren bij algemeen en dan bij toon schuifbalken, verzet die instelling naar altijd.

Bijdrager
    CharlesB

Bedankt essiw. Ik heb je raad opgevolgd. En jawel daar waren schuifbalken. Ik snap er geen fluit van hoe dit nou kwam. Maar goed, probleem opgelost.

Bedankt voor alle reacties.

Charles

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Inderdaad bij de instellingen > algemeen de schuifbalken op altijd weergeven zetten. Bij El Capitan is Foto’s anders een echte pest. Ze verschijnen gewoon vaak niet. Slecht punt voor Apple dat ze dat standaard niet zo instellen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  Mac Hammer Fan.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.