-
Q:
script voor iTunes Windows
Ik ben op zoek naar een windows script dat alle nummers die in iTunes\Media staan mar die NIET in mijn iTunes bibliotheek zitten, selecteert. Een dergelijk script bestaat op de website van DougScripts maar is enkel voor Apple beschikbaar. Ik zoek hetzelfde script voor iTunes windows. Heeft iemand het, of weet iemand waar ik het kan vinden.
Probleem is ontstaan bij mijn vroeger (lees: onervaren) gebruik met iTunes waarin ik een aantal nummers heb geïmporteerd die ik niet mooi vond. Ik heb ze destijds verwijderd, maar enkel uit de library en niet permanent. Nu staand ie nummers dus her en der verspreid op mijn NAS, maar het is lastig zoeken tussen 1TB ALAC’s ! Mocht genoemd script niet bestaan, heeft iemand ene goede workaround om de tracks te lokalizeren ? Dank, Iver
Die krijg je inderdaad, maar wat ReejMan suggereert is om na de import te sorteren op “datum toegvoegd” en al het oude dan definitef te verwijderen. De dubbels zijn er dan uit. Mijn “concern” is alleen of ik neit al mijn metadat kwijt ben als ik opnieuw alles toe voeg. In die metadat is ontzettend veel energie gestoken
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.